سرپرست مدیریت آموزش و پرورش،رودبار خبر داد؛

امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۸ حوزه برگزار می گردد

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 6 ژوئن 2020 | 10:35 ق.ظ
امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۸ حوزه برگزار می گردد خانواده ها نگران نباشند آزمون نهایی دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار، منوچهر اله بخش افزود: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری ایمن امتحانات نهایی در نظر گرفته شده و […]

خانواده ها نگران نباشند آزمون نهایی دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار، منوچهر اله بخش افزود: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری ایمن امتحانات نهایی در نظر گرفته شده و خانواده ها بابت سلامتی فرزندان خود نگران نباشند.

وی با اشاره به رعایت فاصله اجتماعی اظهار داشت: درهای سالن های آزمون یک ساعت قبل شروع آزمون باز می شوند و دانش آموزان با نظارت عوامل اجرایی آزمون و با فاصله زمانی و طولی مناسب وارد سالن می شوند تا خطر تجمع قبل از آزمون برطرف شود.

اله بخش با بیان اینکه فاصله حدود ۲ متری برای حضور دانش‌آموزان در سر جلسه امتحان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: چینش هرصندلی به فاصله 1.8 تا 2 متر از هرطرف با صندلی دیگر، آموزش عوامل برگزار کننده،حضور کارشناس بهداشت در حوزه ها،نصب بنر و پوسترهای آموزشی و توجیهی، تهیه دستگاه تب سنج، برنامه گندزدایی روزانه فضا و تجهیزات و سطوح با همکاری شهرداری ها، تهیه وسایل و مواد ضد عفونی کننده و ذخیره سازی آنها به مقدار کافی، پیش بینی تجهیزات محافظتی برای برگزار کنندگان و نیز دانش آموزان نظیر ماسک، از جمله اقداماتی است که با نظارت ستاد برگزاری امتحانات در آموزش و پرورش شهرستان انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: ورود دانش آموزان به حوزه آزمون تنها با داشتن ماسک امکان پذیر خواهد بود و  دانش آموزان به جز نوشت افزارهای لازم نباید هیچ وسیله ای به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده نهایت زمان برگزاری آزمون ها بیشتر از ۲ ساعت نخواهد بود، تصریح کرد: آموزش و پرورش تلاش می کند که آزمون ها با نهایت دقت و سلامت برگزار شود.

سرپرست آموزش و پرورش رودبار تاکید کرد: عوامل برگزاری امتحانات نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند.

وی با بیان اینکه آزمون نهایی دانش آموزان از ۱۷ خرداد تا ۱۶ تیرماه سال‌جاری خواهد بود، افزود: طی این مدت ۷۱۳ دانش آموز رودباری در امتحانات حضوری شرکت خواهند کرد.

گفتنی است : مدرسه ولیعصر(عج) و شهید میرزایی در شهر لوشان ، مدرسه ۲۲ بهمن و راه زینب در شهر منجیل، هنرستان ۱۳ آبان و هنرستان شهیدبهشتی در شهر رودبار و مدرسه بعثت و شریعتی در شهر رستم آباد،هشت حوزه امتحانی برگزاری امتحانات نهایی در بخش مرکزی خواهند بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار