متفاوت تر از همیشه؛

جشن الفبا دانش آموزان به صورت زنده از شبکه باران پخش شد

محمدرضا شوقی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 می 2020 | 17:53 ب.ظ
جشن الفبا دانش آموزان به صورت زنده از شبکه باران پخش شد جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر سوم ابتدایی ، متفاوت از سالهای گذشته از شبکه باران به صورت زنده پخش شد. درفک خبر/ امسال با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و محروم شدن دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس به ابتکار معاونت امور استانهای […]

جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر سوم ابتدایی ، متفاوت از سالهای گذشته از شبکه باران به صورت زنده پخش شد.

درفک خبر/ امسال با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و محروم شدن دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس به ابتکار معاونت امور استانهای رسانه ملی و با موافقت وزارت آموزش و پرورش ، جشن الفبا برای۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی و جشن تکلیف برای ۱۶ هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی گیلان ، هشتم خرداد به همت صدا و سیمای مرکز گیلان و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان ، با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی به صورت زنده از شبکه باران پخش شد.
جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اولی با هدف کسب مهارت خواندن، نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین و جشن تکلیف دانش آموزان نیز برای شکرگزاری رسیدن به سن تکلیف و عبادت دختران کلاس سومی با ایجاد فضایی معنوی و توام با شادی و سرور برگزار شد و دانش آموزان از سراسر استان به طور زنده شاهد پخش این مراسم ویژه از شبکه باران بودند.
جشن الفبا از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه با بخشهای : سرود،نمایش ،ارتباط اینترنتی با شهرستانهای استان از جمله دیلمان و رودبار ،تصاویر ارسالی از سوی مخاطب ،مسابقه عکس سلفی و جشن تکلیف از ساعت 16 به مدت 120 دقیقه از حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) با حضور دکتر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ،دکتر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسوولین استانی با بخشهای اهداء هدایای معنوی ،نمایش، سرود و ارتباط موبایلی با شهرستان‌های شفت، دیلمان و رودبار پخش شد .
معلمان این مرزو بوم تمام همت خود را به کار گرفته اند تا آینده ای روشن برای نسل آینده رقم بزنند و صدا و سیما نیز به عنوان یک دانشگاه توجه به برنامه سازی در زمینه تعلیم و تربیت را اولویت خود قرار داد. شیوع ویروس کرونا موجب گردید تهدیدها به فرصت تبدیل شود و از همه ظرفیتها به ویژه در امر اموزش بهره گرفته شود که در این بین صدا و سیما توانست کمک شایانی به آموزش و پرورش فرزندان و تربیت نسل آینده نماید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار