‍ فرمول جدید فروش فوری خودرو اعلام شد؛

داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته الزامی است

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 می 2020 | 21:44 ب.ظ
داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته الزامی است داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته از جمله شروط است. ضمن اینکه این خودرو مدتی حق فروش نداشته و در رهن است. درفک خبر/توضیحات تابش، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بدین شرح است: شیب کاهشی در بازار خودرو که کالایی مصرفی محسوب می شود مشهود […]

داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته از جمله شروط است. ضمن اینکه این خودرو مدتی حق فروش نداشته و در رهن است.

درفک خبر/توضیحات تابش، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بدین شرح است:

شیب کاهشی در بازار خودرو که کالایی مصرفی محسوب می شود مشهود است.

1 به سازمان‌های صمت اعلام کردیم نگهداری کالا منوط به ثبت در سامانه انبار‌ها باشد در غیر این صورت این نگهداری در انبار احتکار است.

2 مردم در صورت مشاهده انبار نگهداری خودرو صفر به شماره ۱۴۱ اعلام کنند. انباردار و نگهدارنده خودرو‌های صفر به صورت غیر قانونی هر دو مجرم هستند.

3 استفاده از کد ملی از جمله محدودیت ها برای ثبت نام خودرو است که با چند لینک بررسی می‌شود.

4 داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته از جمله شروط است. ضمن اینکه این خودرو مدتی حق فروش نداشته و در رهن است.

5اگر خریدار تا ۳ ماه خودرو صفر را به گارانتی معرفی نکند، گارانتی خودرو از بین خواهد رفت.

6 محدودیت ثبت نامی وجود ندارد و قبل از بازگشایی سایت فرصتی برای ثبت نام و دریافت کد رهگیری خواهیم داد. سپس قرعه کشی صورت می‌گیرد و اسامی اعلام و ظرف ۴۸ ساعت رقم تکمیلی واریز می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار