در راستای اجرای فرمان مواسات و کمک مومنانه مقام معظم رهبری رخ داد:

توزیع بیش از 63 بسته حمایتی بین نیازمندان شهر لوشان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 می 2020 | 18:23 ب.ظ
توزیع بیش از 63 بسته حمایتی بین نیازمندان شهر لوشان درفک خبر/ شرکت سیمان خزر در راستای بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود و اجرای فرمان مواسات و کمک مومنانه مقام معظم رهبری ، با تهیه و توزیع 63 بسته شامل اقلام خوراکی ، نیازمندان را یاری کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل شرکت با بیان اینکه سیمان خزر در راستای انجام […]

درفک خبر/ شرکت سیمان خزر در راستای بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود و اجرای فرمان مواسات و کمک مومنانه مقام معظم رهبری ، با تهیه و توزیع 63 بسته شامل اقلام خوراکی ، نیازمندان را یاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل شرکت با بیان اینکه سیمان خزر در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه لبیک گفتند گفت: در راستای اجرای فرمان مواسات و کمک مومنانه، با تهیه و توزیع بسته شامل اقلام خوراکی ، به گروه هایی شامل افراد تحت پوشش بهزیستی , کمیته امداد, فضای سبز و پاکبانان شهرداری لوشان انجام شد.

جلیل علی اکبری افزود: روزها همچنان سرشار از نگرانی و دلهره برای مردم سپری می‌شود. در این میان نگاه‌هایی را می‌بینیم که بیش از پیش نگران فردا هستند؛ دلهره معیشت دارند و اداره خانواده‌ای که منبع درآمدش با مشکل مواجه شده است. حالا وقت همدلی است؛ وقت مهربانی و مواسات است. وقت بالا زدن آستین و همراهی با نگاه‌هایی است که چشم‌انتظار مهربانی در ماه نزول رحمت و برکت هستند. اپیدمی کرونا علاوه بر شیوع بیماری، پیامدهای منفی دیگری هم دارد. یکی از این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده‌های کم‌درآمد است که در فرمایشات رهبری معظم انقلاب در نیمه شعبان هم مورد تاکید معظم له قرار گرفت. رهبرفرزانه انقلاب بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید ‌کردند سیمان خزر با همت خانواده پرتلاش خویش گامی بزرگ را هم در سنگر تولید در سال جهش تولید با همه مشکلات عدیده هم در جهت اجرای مسئولیت های اجتماعی برداشته است.

وی افزود: با اشاره به اینکه سیمان خزر روزگاری در زمان جنگ و در قامت مدافعان خاک و وطن ( شهیدان کارگری سیمان خزر )، روز دیگر با شور همدلی در جریان مواجهه با بلایای طبیعی سیل و زلزله و… و امروز در مقابله با ویروس نوپدید کرونا ؛ در کنار ضدعفونی محله‌ها و اماکن و گروهی کمک‌ حتی اندک در کنار مردم خویش ایستاده است.

علی اکبری در پایان با اعلام اینکه کمک مومنانه همچنان ادامه دارد؛ گفت:این بسته شامل ۴کیلو مرغ ، ۱۰ کیلو برنج، روغن یک و نیم لیتری، و یک بسته ی خرمای ۱ کیلویی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار