فرماندار رودبار خبر داد:

وضعیت کرونا در شهرستان رودبار زرد است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 می 2020 | 07:04 ق.ظ
وضعیت کرونا در شهرستان رودبار زرد است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان بخش رحمت آباد و بلوکات گفت: روز و هفته معلم را خدمت فرهنگیان عزیز شهرستان رودبار تبریک عرض می نمایم. محمد صالح ضیایی ادامه داد: با تلاش و همت شما بزرگواران میزان مشارکت دانش آموزان این شهرستان در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان بخش رحمت آباد و بلوکات گفت:
روز و هفته معلم را خدمت فرهنگیان عزیز شهرستان رودبار تبریک عرض می نمایم.

محمد صالح ضیایی ادامه داد:
با تلاش و همت شما بزرگواران میزان مشارکت دانش آموزان این شهرستان در شبکه اجتماعی شاد نسبت به استان و کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد

وی با اشاره به اینکه آموزش را تنها در فضای مجازی خلاصه نکنید؛ گفت:

برخی از روستاها و مناطق دور دست شهرستان رودبار از وضعیت اینترنتی مناسبی برخوردار نیستند غسل واجب است کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول مبارزه با بیماری کرونا با رعایت فاصله اجتماعی در برخی روستاها برگزار شود.

فرماندار رودبار تصریح کرد:

از سه معلم برگزیده و نمونه استانی؛ ۱ نفر سهمیه شهرستان رودبار و از فرهنگیان سختکوش بخش رحمت آباد و بلوکات بودند

ضیایی خاطر نشان کرد:
انتظار است با آیتم های امتیاز بندی که برای انتخاب معلم نمونه کشوری لحاظ می شود جناب آقای مرتضی بصیری به عنوان معلم نمونه کشوری نیز انتخاب شود کما اینکه سال گذشته جناب آقای نادر یعقوبی از بخش عمارلو و خورگام به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به سخنی از آیت الله حسن زاده آملی در وصف شهید مطهری گفت:

معلمان شهرستان رودبار همراه با پرستاران در حدود سه ماهه درگیری با بیماری کرونا پیشتاز بودند

فرماندار رودبار اظهار کرد:

با اینکه بیماری کرونا از ویروس کوچکی تشکیل شده که با ذره بین دیده می شود ولی این ویروس ریز، کار دنیا را مختل کرده است پس لازم است خود را با شرایط زندگی در کنار این ویروس همراه رعایت اصول بهداشتی آماده کنیم.

محمد صالح ضیائی در ادامه ضمن تاکید به وضعیت تقسیم بندی شهرستان های درگیر به ویروس کرونا گفت:

شهرستان رودبار در وضعیت زرد روبه سفید قرار دارد تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای ۳۱ خرداد منجیل ولیعصر رودبار و سلامت رستم آباد کمتر از انگشتان یک دست می باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد:
برای در امان ماندن از موج دوم و سوم بیماری کرونا لازم است دهیاران،شهرداران، مدیران و معلمان برای برگزاری امتحانات حضوری خرداد ماه محلهای آزمون را ۲۴ ساعت قبل از امتحان گندزدایی و ضدعفونی کنند.

فرماندار رودبار در پایان در خصوص شیوع موج سوم ویروس منحوس کرونا در پاییز سال آینده هشدار داد؛ گفت:

لازم است پس از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی؛ اگر مورد مشکوک مبتلا به کرونا را مشاهده کردیم سریعاً به مراکز بهداشتی و درمان معرفی نماییم تا خدای ناکرده فرد مبتلا عامل انتشار ویروس نباشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار