پیام تبریک فرماندار رودبار بمناسبت روز شورا

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 آوریل 2018 | 07:36 ق.ظ
پیام تبریک فرماندار رودبار بمناسبت روز شورا درفک خبر   بسم الله الرحمن الرحیم نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، مصداق بارز “و امرهم شورا و بینهم” و تعمیق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران است که همواره خرد جمعی و بهره گیری از اندیشه ها و نظرات را محترم شمرده است. استفاده از نظام شورا به عنوان یکی […]

درفک خبر

 

بسم الله الرحمن الرحیم
نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، مصداق بارز “و امرهم شورا و بینهم” و تعمیق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران است که همواره خرد جمعی و بهره گیری از اندیشه ها و نظرات را محترم شمرده است.
استفاده از نظام شورا به عنوان یکی از اصول قانون اساسی در توسعه مدیریت شهری و روستایی، غیرقابل انکار است و یقیناً گام های توسعه ای مناطق شهری و روستایی حاصل همدلی، همكاری و هم افزایی بین اعضای شوراهای اسلامی با دیگر نهادها و سازمانهای متولی است.
اینجانب با تبریک روز ملی شوراها و قدردانی از زحمات خادمین و فعالان این عرصه خطیر که در راستای خدمات دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و آبادانی کشور، اهتمام دارند قدردانی نموده امیدوارم پیگیری ها ، تلاش ها و راهنمائی های ارزنده شان عمران و توسعه شهر و روستا را فزونی و تسریع بخشد.
اسماعیل میرغضنفری
فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار