در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان گیلان؛

مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل بعنوان واحد نمونه کار و کارگری معرفی شد

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آوریل 2020 | 18:15 ب.ظ
مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل بعنوان واحد نمونه کار و کارگری معرفی شد به مناسبت روزجهانی کارگر امروز در مراسمی با رعایت اصول بهداشتی از جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه گیلان تجلیل شد در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه کار و کارگری گیلان ، مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل واحد نمونه کار و کارگری و مهندس مهدی صفری مدیر عامل این مجموعه به عنوان کارفرما […]
به مناسبت روزجهانی کارگر امروز در مراسمی با رعایت اصول بهداشتی از جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه گیلان تجلیل شد

در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه کار و کارگری گیلان ، مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل واحد نمونه کار و کارگری و مهندس مهدی صفری مدیر عامل این مجموعه به عنوان کارفرما نمونه استان گیلان انتخاب و با دریافت لوح تقدیر و تندیس مورد تجلیل قرار گرفتند

درفک خبر/ مراسم بزرگداشت و تجلیل از کارگران با حضور فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولین، به همراه نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی با در نظر گرفتن و رعایت پروتکل های جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه کار و کارگری گیلان ، مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل واحد نمونه کار و کارگری و مهندس مهدی صفری مدیر عامل این مجموعه به عنوان کارفرما نمونه استان گیلان انتخاب و با دریافت لوح تقدیر و تندیس مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،کیفیت تولید ، تخصص ، تعهد ، تلاش و پشتکار برای ارتقای تولید ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تولید کالا ، تغییر خط تولید برای ارائه خدمات بهتر به مردم در شرایط سخت شیوع کرونا از مهمترین دلایل انتخاب این افراد بود.
آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دراین مراسم با تبریک روز جهانی کارگر گفت : کارگران ، سربازان خط مقدم تولیدند که همواره برای کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان هم با قدردانی از زحمات کارگران گفت : در سال جهش تولید ، نقش کارگران و کارفرمایان بیش از گذشته ، در شکوفایی اقتصاد کشور به ویژه رونق تولید ، مهم است.
عباس علیزاده با بیان اینکه در زمان کنونی 300 هزار نفرعضو جامعه کارگری گیلان اند افزود : کمک به بهبود وضعیت معیشتی کارگران مهمترین دغدغه ماست که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار گیلان هم در این مراسم با قدردانی از تلاش کارگران به ویژه در شرایط سخت شیوع کرونا ، خواهان پیگیری حقوق کارگران و حمایت بیشتر برای ارتقای وضعیت معیشیت این قشر شد.
غلامرضا خوالگر به افزایش21 درصدی حقوق کارگران در سال جدید اشاره کرد و افزود : این افزایش دستمزد در قبال زحمات آنان که چرخه تولید و اقتصاد کشور را می چرخانند بسیار کم و ناچیز است و باید در این زمینه تجدید نظر شود.
وی از رسانه ها خواست مشکلات کارگران و وضعیت معیشت آنان بیشتر انعکاس دهند.
همتی نماینده کانون کارآفرینی گیلان هم گفت : به همت کارگران در دوران سخت کرونا خط تولید هیچ کارخانه ای تعطیل نشد و کارگران به رغم شرایط سخت با تلاش شبانه روزی پای کار بودند

عکس : رضا احمدی زاده

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار