در ماه رمضان امسال رخ خواهد داد؛

گنج راه شیری؛ انبوه را به تلویزیون میبرد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 17 آوریل 2020 | 18:08 ب.ظ
گنج راه شیری؛ انبوه را به تلویزیون میبرد درفک خبر/ سریال «گنج راه شیری» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سریال «گنج راه شیری» که در روستای انبوه فیلم برداری  شده است به شخصیتهای علمی استان گیلان از جمله کوشیار دیلمی، میراث فرهنگی، تاریخی، […]

درفک خبر/ سریال «گنج راه شیری» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سریال «گنج راه شیری» که در روستای انبوه فیلم برداری  شده است به شخصیتهای علمی استان گیلان از جمله کوشیار دیلمی، میراث فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم و سنتها معماری منطقه، محیط زیست، گردشگری و موزه میراث روستایی استان می پردازد. کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی این سریال هستند ولی جذابیتهای تصویری کار همه اقشار را جذب می کند.
خلاصه داستان این سریال به این شرح است: «با پیدا شدن نسخه خطی کتابی با قدمت هزار ساله منسوب به کوشیار دیلمی منجم نامی ایران در پیرامون روستای تاریخی انبوه واقع در شهرستان رودبار گیلان و حضور افراد سودجو، سلسله حوادث جذابی اتفاق می افتد که عامل محرک آن کودکان روستا هستند.

کوشیار دیلمی ریاضیدان و منجم قرن پنجم  اهل روستایی به نام انبوه است که بیش از هزار سال قدمت دارد و این دو ویژگی در سریال هایی که تاکنون در گیلان ساخته شده وجود نداشت و تقریبا منحصر به فرد است و میزان تجهیزات و تعداد لوکیشن ها از دیگر ویژگیهای این سریال است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار