تمام تلاشم این است که بیمارستان های ما تجهیزات لازم را داشته باشند

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 مارس 2020 | 12:50 ب.ظ
تمام تلاشم این است که بیمارستان های ما تجهیزات لازم را داشته باشند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی در خصوص راهکارهای تحقق عنوان سال، اظهار کرد: در بحث افزایش و جهش تولید در استان گیلان باید برای فعال کردن شرکت های دولتی که تعطیل شده و حتی مصادره شده اند پیگیری های لازم صورت بگیرد. وی افزود: شرکت هایی هم در بخش خصوصی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی در خصوص راهکارهای تحقق عنوان سال، اظهار کرد: در بحث افزایش و جهش تولید در استان گیلان باید برای فعال کردن شرکت های دولتی که تعطیل شده و حتی مصادره شده اند پیگیری های لازم صورت بگیرد.

وی افزود: شرکت هایی هم در بخش خصوصی هستند که نیاز به تسهیلات دارند که با هدایت و نظارت بر این شرکت ها و کمک و ارائه تسهیلات می توان بخش زیادی از مشکلات را در بحث جهش تولید فعال کرد.

منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم، ادامه داد: در سطح استان اگر بتوانیم شرکت هایی که سالیان سال به دلایل مختلف تعطیل شده اند را به چرخه تولید برگردانیم و به این شرکت ها در بخش های گردش مالی، مدیریتی و مشاوره ای کمک شود می توان شاهد توسعه و افزایش تولید بود.

گودرزوند چگینی تصریح کرد: در سطح ملی هم بحث جلوگیری از قاچاق در سطح کشور و ارائه تسهیلات و نظارت بر قوانین رفع موانع تولید که از طریق مجلس می تواند کمک حال این موضوع باشد حائز اهمیت است.

وی در ادامه درخصوص وضعیت شهرستان در رابطه با ویروس کرونا و اقداماتی که در این رابطه انجام شده است، گفت: به شخصه از مردم خواستیم در خانه بمانند و از گروه های جهادی حمایت کردیم و با کمک خیرین و مردم با حداقل امکانات مثل ماسک، دستکش و توزیع اقلام مورد نیاز به مناطق مختلف شهرستان صورت گرفت.

  • تمام تلاشم این است که بیمارستان های ما تجهیزات لازم را داشته باشند

منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنان با مسئولین اجرایی شهرستان و استان مرتب در بحث کمک ها و حمایت هایی که به شهرستان باید می شد، در ارتباط بودم.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بیمارستان های ما تجهیزات لازم را داشته باشند و خدا را شکر این شهرستان کمترین آسیب را داشته است، گفت:  همه آحاد جامعه در خطر هستیم اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم هیچ فرقی ندارد در کدام نقطه کشور زندگی می کنیم چرا که مهمترین اصل در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار