فرماندار رودبار در نشست مدیریت و مقابله با بیماری کرونا این شهرستان؛ 

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاثیر مهمی در کاهش ابتلاء بیماری کرونا دارد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 28 مارس 2020 | 02:51 ق.ظ
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاثیر مهمی در کاهش ابتلاء بیماری کرونا دارد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی گفت؛ اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاثیر مهمی در کاهش ابتلاء بیماری کرونا دارد و به صورت جدی آن را اجرا می کنیم. وی تاکید کرد؛ پایش خودروها و سرنشینان در رودبار در راستای زنجیره متوالی و مستمر مدیریت و مقابله با بیماری کرونا است که […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی گفت؛ اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاثیر مهمی در کاهش ابتلاء بیماری کرونا دارد و به صورت جدی آن را اجرا می کنیم.
وی تاکید کرد؛ پایش خودروها و سرنشینان در رودبار در راستای زنجیره متوالی و مستمر مدیریت و مقابله با بیماری کرونا است که در شهرستانها و استانهای مجاور و سایر مناطق کشور اجرا می گردد.
ضیایی یادآور شد؛ بارها تاکید کرده ایم که در راستای سیاستهای ملی واستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اقدام می کنیم و از ورود خودروها و مسافران غیر بومی هم جلوگیری می گردد.
فرماندار گفت؛ حقوق شهروندی و اخلاق اسلامی ایجاب می کند که با سفر غیر ضروری برای خود و دیگران خطر ابتلاء به بیماری کرونا را ایجاد نکنیم.
ضیایی تاکید کرد؛ بخشداران و دهیاران جلوگیری از ورود گردشگران را به حوزه متبوع خود را از اولویت های فعلی کار خود قرار دهند تا نتیجه زحمات همه متولیان و مردم هدر نرود.
وی خاطر نشان کرد؛ کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم به اندازه کافی در شهرستان رودبار وجود دارد و دغدغه و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار