براساس حکم استاندار گیلان؛

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 14 مارس 2020 | 14:03 ب.ظ
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی شد درفک خبر/فرماندار رودبار معاون سیاسی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات سید فرشاد موسوی بخشدار سابق، علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی خود را که با حکم استاندار گیلان و […]

درفک خبر/فرماندار رودبار معاون سیاسی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات سید فرشاد موسوی بخشدار سابق، علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی خود را که با حکم استاندار گیلان و حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی منصوب شده است، امروز معرفی کرد.
وی گفت؛ بخش مرکزی به عنوان یک نوار طولی در مسیر رودخانه سفیدرود قزوین را به رشت متصل می کند و از اهمیت شایانی برخوردار است.
فرماندار همچنین با اشاره به عملیات گندزدایی و ضد عفونی مناطق شهرستان رودبار از ویروس کرونا گفت؛ در برخی از روستاهای بخش مرکزی نیاز به توجه و اقدام بیشتر است.
ضیایی تاکید کرد؛ بخشداران و دهیاران مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیرند و از تمام ظرفیتها استفاده کنند.
فرماندار تصریح کرد؛ فرآیند گندزدایی و ضد عفونی نباید به صورت نمایشی انجام شود بلکه به صورت مطلوب و مستمر باید صورت پذیرد.
ضیایی همچنین گفت؛ تا صبح امروز ۵۸ هزار نفر از جمعیت شهرستان رودبار غربالگری ویروس کرونا شده اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار