دادستان عمومی و مرکزی گیلان خبر داد:

شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا تشکیل شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 مارس 2020 | 19:19 ب.ظ
شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا تشکیل شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سیدمهدی فلاح میری گفت: ️دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در همه جلسات ستاد مبارزه با کرونا حضور داشته و راهکارهای لازم را داده و امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته آمار بیماران کرونایی رو به نزول رود. ️همکاران ما در دادستانی شهرستان‌های استان گیلان بصورت شبانه‌روزی فعالیت کرده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سیدمهدی فلاح میری گفت:

️دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در همه جلسات ستاد مبارزه با کرونا حضور داشته و راهکارهای لازم را داده و امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته آمار بیماران کرونایی رو به نزول رود.
️همکاران ما در دادستانی شهرستان‌های استان گیلان بصورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با خاطیان برخورد می‌کنند.
️کار گروه ها فعال و دادستانی  نظارت را در دستور کار جدی  داشته و هرجا نیاز باشد دادستانی ورود می کند زیرا هدف ما کمک به مدیران و متولیان با اخلاص وکادر درمانی گیلان است‌.
️در این شرایط حساس که مردم نیاز به آرامش دارند با احتکار کنندگان و افرادی که درفضای مجازی آمار نادرست به مردم می دهند برخورد می‌شود که یک بازپرس ویژه در این خصوص معرفی شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار