رئیس هیئت فوتبال گیلان طی گفتوگویی مطرح کرد:

به‌زودی با بازگشت زندگی عادی، فعالیت‌های ورزشی و مسابقات لیگ‌های فوتبال از سر گرفته می‌شود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 مارس 2020 | 11:41 ق.ظ
به‌زودی با بازگشت زندگی عادی، فعالیت‌های ورزشی و مسابقات لیگ‌های فوتبال از سر گرفته می‌شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ قربانعلی الماسخاله با تأکید بر حضور اهالی فوتبال در خانه برای قطع زنجیره ویروس کرونا اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی مهم‌ترین راه‌های پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا بوده و در کنار یکدیگر به‌راحتی این زنجیره را قطع می‌کنیم. وی با اشاره به تعطیلی لیگ‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ قربانعلی الماسخاله با تأکید بر حضور اهالی فوتبال در خانه برای قطع زنجیره ویروس کرونا اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی مهم‌ترین راه‌های پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا بوده و در کنار یکدیگر به‌راحتی این زنجیره را قطع می‌کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی لیگ‌های فوتبال کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: فوتبال ورزشی گروهی بوده و با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور به‌ویژه گیلان و با توصیه وزرای بهداشت و ورزش و جوانان همه مسابقات فوتبال تا پایان اسفندماه لغو شده است.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اذعان به همکاری بازیکنان، کادر باشگاه‌ها و دست‌اندرکاران مدارس فوتبال در قطع زنجیره ویروس کرونا افزود: استان گیلان دارای تیم‌های زیادی در رده‌های سنی و لیگ‌های مختلف کشوری بوده و بیش از ۱۲۰ مدرسه فوتبال دارای مجوز و فعال در این استان فعالیت می‌کند.

الماسخاله با بیان اینکه ویروس کرونا شکست‌ناپذیر نیست، خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شده و به‌زودی با بازگشت زندگی عادی، فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه مسابقات لیگ‌های فوتبال از سر گرفته می‌شود/فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار