درخواست مسئولین شهری رستم آباد از شهروندان:

برای مصون ماندن از ویروس کرونا، حداقلِ تردد و رفت وآمد را داشته باشید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 7 مارس 2020 | 10:20 ق.ظ
برای مصون ماندن از ویروس کرونا، حداقلِ تردد و رفت وآمد را  داشته باشید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری رستم آباد؛ شهردار و شورای شهر رستم آباد طی پیامی از شهروندان درخواست کردند از تردد غیر ضروری بپرهیزند. متن پیام به شرح زیر است: باسلام؛ با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا به شهروندان شهر رستم آباد توصیه می‌شود، برای مصون […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری رستم آباد؛ شهردار و شورای شهر رستم آباد طی پیامی از شهروندان درخواست کردند از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

متن پیام به شرح زیر است:

باسلام؛

با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا به شهروندان شهر رستم آباد توصیه می‌شود، برای مصون ماندن از خطر ابتلا به این ویروس از تردد غیر ضروری به خارج از منزل خودداری نمایند.

براساس گفته فرماندار محترم شهرستان تاکنون هیچ موردی از بیماری مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های شهرستان رودبار و نیز شهر رستم آباد مشاهده نگردیده است بنابراین تا رفع مشکل همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور، بهتر است همشهریان محترم ضمن رعایت بهداشت فردی، حداقلِ تردد و رفت و آمد را در محیط خارج از منزل داشته باشند.

تجمیع خرید‌های مایحتاج منزل و انجام آن با فواصل چند روزه و سپردن وظایف خارج از منزل به حداقل افراد ممکن و باقی ماندن سایرین در فضای خانه، را یکی از بهترین تدابیر پیشگیرانه و حفاظتی در برابر انتقال ویروس بیماری زای کرونا برشمرد.

با آرزوی سلامت برای مردم شهر و کشورمان.

شهردار و اعضای شورای شهر رستم آباد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار