دردنامه وزیر بهداشت به رئیس جمهور:

چگونه شبکه فرصت طلب بی انصاف جسورانه روبروی مردم و مسئولین می ایستد

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 29 فوریه 2020 | 20:51 ب.ظ
چگونه شبکه فرصت طلب بی انصاف جسورانه روبروی مردم و مسئولین می ایستد درفک خبر؛ در نامه گلایه‌آمیز وزیر بهداشت به رییس شورای عالی امنیت ملی عنوان شده است؛متاسفانه همکاران من باید در نقش دلال از قاچاقچیان ماسک بخرند! متن دردنامه دکتر نمکی، خطاب به رئیس جمهور: به استحضار میرسد با پیش‌بینی اینجانب از احتمال ورود ویروس کرونای جدید به کشور طی نامه ای به گمرکات کشور اعلام […]

درفک خبر؛ در نامه گلایه‌آمیز وزیر بهداشت به رییس شورای عالی امنیت ملی عنوان شده است؛متاسفانه همکاران من باید در نقش دلال از قاچاقچیان ماسک بخرند!

متن دردنامه دکتر نمکی، خطاب به رئیس جمهور:
به استحضار میرسد با پیش‌بینی اینجانب از احتمال ورود ویروس کرونای جدید به کشور طی نامه ای به گمرکات کشور اعلام نمودم صادرات و خروج ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکارانم را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند.
متاسفانه علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد.
متاسفانه پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شده است.
همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانه‌روز در بازارهای مختلف و درنقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف می‌خرند.
در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطرست، این شبکه فرصت‌طلب بی‌انصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین می‌ایستد و به راحتی اعلام می‌کند که دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟
اینجانب تردید ندارم اگر عزم دستگاه‌های کشور بر حل مشکلی به این سادگی باشد نباید اینقدر شرمسار مردم و همکارانمان در سراسر کشور باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار