فرماندار شهرستان رودبار:‌ بارش‌ برف اخیر هیچ مشکل خاصی در بحث تردد برای اهالی و مردم منطقه ایجاد نکرده است و تنها نگرانی ما در مورد وضعیت باغات گردو و فندق و آسیب‌های احتمالی وارد ‌شده به آنان است.

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 آوریل 2018 | 09:31 ق.ظ
فرماندار شهرستان رودبار:‌  بارش‌ برف اخیر هیچ مشکل خاصی در بحث تردد برای اهالی و مردم منطقه ایجاد نکرده است و تنها نگرانی ما در مورد وضعیت باغات گردو و فندق و آسیب‌های احتمالی وارد ‌شده به آنان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، با توجه به بارش برف اخیر مناطق کوهستانی شهرستان رودبار اسماعیل میرغضنفری اظهار داشت:‌ 💎برفی که اخیراً در مناطقی از شهرستان رودبار شاهد آن هستیم و  بارش آن نیز با شدت و ضعف همچنان ادامه دارد مناطق وسیعی از شهرستان رودبار را سفیدپوش کرده است. فرماندار شهرستان رودبار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، با توجه به بارش برف اخیر مناطق کوهستانی شهرستان رودبار اسماعیل میرغضنفری اظهار داشت:‌

💎برفی که اخیراً در مناطقی از شهرستان رودبار شاهد آن هستیم و  بارش آن نیز با شدت و ضعف همچنان ادامه دارد مناطق وسیعی از شهرستان رودبار را سفیدپوش کرده است.

فرماندار شهرستان رودبار بیان داشت:‌

💎طبق اعلام سازمان هواشناسی استان گیلان مبنی بر کاهش دمای هوا در استان،‌ بارش برف در شهرستان‌های مختلف به ویژه در ییلاقات آن آغاز شده است و هم‌اکنون نیز به تناوب ادامه دارد.

میرغضنفری عنوان کرد:

💎بارش‌ها بیشتر در مناطق ییلاقی و بالادستی شهرستان رودبار اتفاق افتاده است و میزان بارش برف در ارتفاعات  بره‌سر،‌ درفک،‌ کلیشم ‌و جیرنده از شدت بیشتری برخوردار است.

فرماندار شهرستان رودبار خاطرنشان کرد:‌

💎بارش‌ برف اخیر هیچ مشکل خاصی در بحث تردد برای اهالی و مردم منطقه ایجاد نکرده است و تنها نگرانی ما در مورد وضعیت باغات گردو و فندق و آسیب‌های احتمالی وارد ‌شده به آنان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار