یادداشت روز؛

آبروی‌ بر باد‌ رفته در سه شنبه کذایی رودبار

حمیدشفائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 فوریه 2020 | 15:31 ب.ظ
آبروی‌ بر باد‌ رفته در سه شنبه کذایی رودبار دسته گلی که مسئولان‌رودبار به آب دادند نه  وزیر ورزش درفک خبر/در روزهای نخست بهمن ماه، برنامه های دهه فجر در شهرستان رودبار از سوی فرمانداری منتشر شد. هر چند که از ابتدا عدم قرار گیری برخی از پروژه ها در برنامه های افتتاح مورد انتقاد قرار گرفت اما بیش از هر چیزی سی تی […]

دسته گلی که مسئولان‌رودبار به آب دادند نه  وزیر ورزش

درفک خبر/در روزهای نخست بهمن ماه، برنامه های دهه فجر در شهرستان رودبار از سوی فرمانداری منتشر شد. هر چند که از ابتدا عدم قرار گیری برخی از پروژه ها در برنامه های افتتاح مورد انتقاد قرار گرفت اما بیش از هر چیزی سی تی اسکن بیمارستان رودبار مورد توجه قرار داشت.
پروژه ای که پس از ساز و کرنا در ماه های گذشته، یک شهرستان انتظار داشتند در رأس برنامه های افتتاحیه قرار بگیرد اما بنا بر دلایلی امکان افتتاح و بهره برداری از سی تی اسکن در سالجاری وجود ندارد.

پس از این موضوع ۲ پروژه مهم در حوزه اداره ورزش و جوانان ( استخر بانوان رودبار و ‌گاستادیوم رستم آباد) مورد توجه قرار داشت.
از همان روزهای نخست اعلام برنامه ها، سردرگمی عجیب ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر در شهرستان رودبار نمایان بود.
در ابتدا اعلام شده بود که این ٢ پروژه (گل سر سبد افتتاحیه ها) با حضور استاندار، مدیرکل و مسئولین ارشد شهرستانی افتتاح خواهد شد.

چند روز بعد اعلام شد که مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر رسمی خود به گیلان، جهت افتتاح این پروژه ها به شهرستان رودبار خواهد آمد.
چیزی که از همان روزهای ابتدایی بهمن ماه برای ستاد برگزاری دهه فجر مسجل بود؛ حضور مهمانان ویژه از استان و کشور در روز افتتاح این پروژه ها بود. و این مهم می طلبید تا مدیران و مسئولان شهرستانی تدبیری بیاندیشند و به صورت ویژه نسبت به برگزاری هر چه بهتر این دو برنامه حساسیت به خرج دهند و آبرو داری کنند.

اما علیرغم تغییر در جدول برنامه های از پیش اعلام شده ستاد دهه فجر شهرستان رودبار نشد آنچه که باید میشد….

همانطور که انتظار می رفت حضور مسعود سلطانی فر در رودبار چند روزی در رأس اخبار شهرستان قرار گرفت. این مدت فضای مجازی شهرستان بشدت تحت تاثیر سفر وزرای قبلی به شهرستان قرار داشت و نقد می شد.
چیزی که از فضای مجازی تا شب گذشته به هر خواننده ای القا می‌شد این بود که 🟡«رودبار وزیر به طالع نیست».

اما این بار مردم می خواستند بالأخره خاطرات ناخوشایند گذشته را با حضور وزیری که خود پیش از این استاندار گیلان بود، جبران کنند.

 

بالاخره صبح سه شنبه موعود فرا رسید و وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای سفری یک روزه به استان گیلان سفر کرد. مردم با امید به اینکه عکس های متفاوتی از افتتاحيه این ۲ پروژه ببیند از خواب بیدار شدند و در اخبار رسانه ها بدنبال تصاویر می گشتند…
اما اخبار صبح امروز شهرستان همه را #بُهت زده کرد.

افتتاحی که بازدید شد
وزیر حاضر به افتتاح پروژه های رودبارنشد
و…

از صبح فضای مجازی و اخبار شهرستان و استان متاثر از خودداری وزیر نسبت به افتتاح ٢ پروژه مهم در رودبار و رستم آباد شد.
برخی این عمل وزیر را کج دهنی وی به مردم رودبار تلقی کردند. اما واقعا دلیل خودداری مسعود سلطانی فر از افتتاح این پروژه چه بود؟

⛔️چرا فقط نیمه خالی لیوان را می بینیم؟

“استخر بانوان(کوثر) رودبار”
این استخر هنوز آبگیری نشده بود و ساختمان آن گازکشی نیز نشده است. آیا با این وجود وزیر می بايست برای افتتاح دست به قیچی می شد؟
⁉کدام استخر در کشور را بدون آبگيری افتتاح کرده اند؟ مگر می‌شود استخری بدون گازکشی آن هم در فصل زمستان افتتاح شود؟؟؟

“استادیوم درفک رستم آباد”
نکته مهمی که در خصوص این مجموعه باید گفت آن است که راه دسترسی به این استادیوم که در دل شهر قرار دارد هنوز آسفالت نیست. علاوه بر آن عدم آمادگی لازم این مجموعه برای بهره برداری بخصوص عدم نصب صندلی های تماشاگران و اتاق های اداری مورد انتقاد وزیر در بازدید امروز قرار می گیرد و شنیده ها حاکی از آن است که مسعود سلطانی فر اعلام داشته حاضر نیست این پروژه را که به اتمام نرسیده و دارای کمبود هایی نیز می باشد را افتتاح کند.

در این بین اصرار مسئولین شهرستانی بخصوص امام جمعه رودبار در تصمیم سلطانی فر تغییری ایجاد نمی کند و وی که حاضر به توقف در رودبار نشده بود، پس از بازدید از استادیوم رستم آباد نیز حاضر به افتتاح نشد و این شهرستان را ترک می کند.

هر چند که با فشار رسانه های شهرستان، وزیر غروب امروز با حضور دوباره خود در رودبار استخر بانوان را افتتاح کرد اما نباید غافل شویم که این آبروی بر باد رفته شهرستان حاصل بی برنامگی و بی‌تدبیری مسئولین شهرستان ما و در رأس آن ستاد برگزاری برنامه های دهه.فجر است.

مسئولین شهرستان ما باید پاسخگوی دسته گلی که به آب داده اند باشند نه وزیر‌‌ورزش…
زیرا مسعود سلطانی فر کار درست را انجام داد و ما نباید از کار درست وزیر دلخور باشیم.

امروز پرده از بی‌نظمی ها در فرمانداری شهرستان رودبار برداشته شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار