وزیر نفت خبر داد:

موتورسیکلت‌ها گازسوز می‌شوند/ رقم توزیع ال‌پی‌جی کاهش نیافته است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 فوریه 2020 | 07:01 ق.ظ
موتورسیکلت‌ها گازسوز می‌شوند/ رقم توزیع ال‌پی‌جی کاهش نیافته است درفک خبر/ وزیر نفت در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما: مشکل سوخت را نباید فقط در پالایشگاه‌ها جستجو کرد، بلکه  بخش حمل و نقل هم باید در این باره لحاظ کرد، انسان عمر دارد، اما در ایران خودرو عمر ندارد. در شهرهای بزرگ کشور بنزین و گازوئیل با کیفیت بالایی توزیع می‌شود، رئیس […]

درفک خبر/ وزیر نفت در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما:

مشکل سوخت را نباید فقط در پالایشگاه‌ها جستجو کرد، بلکه  بخش حمل و نقل هم باید در این باره لحاظ کرد، انسان عمر دارد، اما در ایران خودرو عمر ندارد.

در شهرهای بزرگ کشور بنزین و گازوئیل با کیفیت بالایی توزیع می‌شود، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  به‌تازگی گفتند اگر قرار بود بنزین با کیفیت سال ۹۲ توزیع شود شهرهای بزرگ دیگر قابل سکونت نبود.

برای نخستین بار قرار است موتور سیکلت در کشور که تعدادشان هم زیاد است‌، سی‌ان‌جی‌سوز شوند و قرار هم نیست قیمت سی‌ان‌جی تغییر کند.

بالاترین حجم قاچاق سوخت، مربوط به گازوئیل است و قاچاق بنزین به دلیل خطرهایش اندک است، یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق، مهار آن در مبدا است.

مقدار توزیع ال‌پی‌جی کاهش نیافته است، این محصول مختص مصرف خانوارهای فاقد گاز طبیعی که تعداشان به ۲ میلیون خانوار هم نمی‌رسد، است، ما هم‌اکنون روزانه ۶ هزار تن‌ ال‌پی‌جی توزیع می‌کنیم. این سوخت به طور غیر استاندارد برای سوخت خودروها مصرف می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار