فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان مطرح کرد:

شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 31 ژانویه 2020 | 16:10 ب.ظ
شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی، فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: در چله دوم انقلاب درخت تناور انقلاب اسلامی به رغم تهدیدها و تحریم ها و جنگ تحمیلی دشمنان همچنان در اقتدار و بالندگی است. وی افزود؛ در دهه فجر خدمات نظام و دولت را تبیین کنیم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی، فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: در چله دوم انقلاب درخت تناور انقلاب اسلامی به رغم تهدیدها و تحریم ها و جنگ تحمیلی دشمنان همچنان در اقتدار و بالندگی است.

وی افزود؛ در دهه فجر خدمات نظام و دولت را تبیین کنیم و امید آفرینی مردم را هدف قرار دهیم.

فرماندار گفت؛ همه تلاش کنیم با برگزاری جشن های پرشکوه و مراسم های ویژه نخستین دهه فجر چله دوم انقلاب را پاس بداریم.

ضیایی گفت؛ یقین داریم یوم الله ۲۲ بهمن امسال که مصادف با اربعین سردار دلهاست، با حضور گسترده مردم دیدنی تر خواهد شد.

وی تاکید کرد؛ دستگاه های فرهنگی در دهه فجر برنامه های مناسب و درخور فرهنگی را با رویکرد چله دوم انقلاب برگزار نمایند.

فرماندار همچنین گفت؛ بزرگترین رخداد سیاسی ایران در دوم اسفند ماه رقم خواهد خورد و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری هم تاکید فراوان بر اجرای صحیح و مشارکت بالای آحاد مردم دارند.

وی افزود؛ شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی است.

فرماندار با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات این شهرستان برای مشارکت حداکثری گفت؛ اعضای ستاد انتخابات شهرستان رودبار برگزاری هفت همایش با رویکرد انتخابات و مشارکت حداکثری را در دستور کار خود دارند.

ضیایی گفت؛ ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در شهرستان رودبار انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار خواهند کرد.

وی تاکید کرد؛ کاندیداهای شهرستان رودبار از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند و له یا علیه نامزد دیگر صحبت نکنند و اخلاق مداری و گفتمان اخلاقی را وجهه همت خود قرار دهند.

فرماندار یادآور شد: مشارکت مردم شهرستان رودبار در تمام انتخابات های گذشته زبانزد خاص و عام بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه اخبار مدیران شهرستان را مرتب رصد می کنیم، گفت؛ مدیران در ساعت اداری حق هیچگونه تبلیغ له یا علیه کسی را ندارند و از امکانات و خودروی دولتی هم حق استفاده ابزاری برای انتخابات را ندارند.

وی تاکید کرد؛ مدیران ادارات طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار همچنین گفت؛ برای استقبال از مسافران و میهمانان عزیز در ایام نوروز، اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از هم اکنون تدابیر لازم را با جدیت اتخاذ نمایند.

ضیایی تاکید کرد؛ اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری شهرداریها و راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم را جهت بهسازی و آماده سازی نمازخانه های بین راهی داشته باشند.

وی تصریح کرد؛ مدیران کل با هماهنگی فرمانداری در شهرستان حضور یابند و هیچ مدیری بدون هماهنگی با فرمانداری حق خروج از شهرستان رودبار را ندارند.

فرماندار گفت؛ در شهرستان رودبار ۱۲۱ شعبه اخذ رای داریم که ۵۲ شعبه ثابت و ۶۹ شعبه سیار است.

امام جمعه شهرستان رودبار هم گفت: برای ایجاد شور و اشتیاق مردم و حماسه انتخابات همه باید تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی افزود؛ کسی که مسئولیت‌ دارد باید خود را برای انقلاب جهانی آماده کنند، هر جا از مناسبتی گفتمان سازی داشتیم موفق بودیم، در راه اعتلای کلمه الله انسان باید جانفشانی کنند.

وی افزود؛ دهه ها و مناسبت های مذهبی و کشوری، خصوصا ایام الله دهه فجر برای جوانان تبیین شود.

خطیب جمعه رودبار گفت؛ مردم در آینده ما را قضاوت خواهند کرد، رضایتمندی مردم از برخی مدیران ادارات به گوش ما می رسد و آنهایی که کوتاهی می کنند باید خود را برای خدمت بهتر و خدمتگزاری مطلوب آماده کنند.

در این جلسه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای به ارائه گزارش پرداخت و با قدردانی از زحمات انجام شده، مسئولان جدید ادارات معرفی شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار