در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در شهر رودبار مطرح شد:

شهادت سردار سلیمانی باید برای نوجوانان، جوانان الگوی اخلاقی و اعتقادی باشد.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 9 ژانویه 2020 | 12:59 ب.ظ
شهادت سردار سلیمانی باید برای نوجوانان، جوانان الگوی اخلاقی و اعتقادی باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان رودبار مراسم بزرگداشت مجاهد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) شهر رودبار برگزار شد. امام جمعه شهرستان در این مراسم گفت:سیطره دولت ترامپ با پاسخ موشکی سپاه قدرتمند ایران درهم شکست شد. حاج‌قاسم شهید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان رودبار مراسم بزرگداشت مجاهد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) شهر رودبار برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در این مراسم گفت:سیطره دولت ترامپ با پاسخ موشکی سپاه قدرتمند ایران درهم شکست شد. حاج‌قاسم شهید مخلص و فداکاری بود که قبل شهادتش لقب شهادت را از حضرت آقا دریافت داشتند.

حجت السلام والمسلمین سیدمحمدی خاطر نشان کرد: شهادت حاج قاسم، شهادت شهید بهشتی را برای ما تداعی می کند.حوادث سال ۶۰ و شهادت شهید بهشتی ورق را به نفع انقلاب برگرداند.

وی همچنین افزود:شهادت سردار سلیمانی نباید فراموش شود، باید فرهنگ سازی شود، باید شهادت سردار سلیمانی برای نوجوانان، جوانان الگوی اخلاقی و اعتقادی باشد.

امام جمعه رودبار با بیان اینکه سردار سلیمانی هم شجاعت داشت هم تدبیر هم اخلاص؛ گفت: سردار رشید ایران به تعبیر مقام معطم رهبری، انقلابی محض بود.وقتی نیروهای مردمی عراق تحت فشار و سیطره نیروهای آمریکایی بودند و هیچ امیدی نداشتند این حاج قاسم سلیمانی بود که مردم عراق را از شر آمریکا و خصوصا حکومت ظالم داعش نجات داد.

سیدمحمدی با تمجید از حماسه های سردار سلیمانی اشاره کرده و افزود: در کشور سوریه که خط مقدم مبارزه با داعش و در حال سقوط بود این تدبیر و شجاعت حاج قاسم سلیمانی بود که بشار اسد را از سقوط نجات داد.اگر حضور حاج قاسم نبود داعش همه اماکن مذهبی سوریه را از بین برده بود.شهید سلیمانی یک سرباز ولایت محض بود، همیشه ولایت و رهبری را فقل الخطاب می دانست، عاشق ولایت و رهبری و عاشق مردم بود

وی اعمال جنایت کارانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردو خاطر نشان کرد:

ترامپ از ترس سپاه پاسداران عزیز و از ترس ایران در مجامع مختلف ابراز خوشحالی میکند از اینکه ایران دیگر موشک باران را متوقف نموده ، این یعنی پایان قدرت و سیطره دولت ترامپ.

امام جمعه رودبار ضمن تمجید و تشکر از اقدام سپاهیان غیور کشور؛ گفت:

بیشترین تجهیزات نظامی، شنود و قدرت نظامی آمریکا در پایگاه نظامی عین الاسد عراق وجود داشت که پدافند قدرتمند و بالایی داشت اما این قدرت توسط موشک های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هم شکست شد.آمریکا بدنبال گفتمان نبود بلکه گفتمانش را با ترور ظالمانه شهید سلیمانی نشان داد و البته سیلی محکمی از موشک های بالستیک ایران خوردند.الحمدالله امروز قدرت موشکی ایران اقتدار کشور عزیز ماست.

حجت السلام والمسلمین سیدمحمدی در جمع مردم ولایتمدار و آگاه دیار صلح و دوستی اظهار کرد:

سردار سلیمانی با وجود اینکه یک نظامی بود اما قدرت مذاکره و دیپلماتیک بالایی داشت، این همه محبوبیت مردمی حاج قاسم نشان از اخلاص و خداجویی ایشان بود.

وی در پایان گفت:شهید سلیمانی خودش را سردار نمی دانست، حرف او یک کلمه بود: سرباز ولایت، شهید سلیمانی در طول این ۴۱ سال هرگز دست از سربازی و خدمت به کشور بر نداشت، لحظه ای از ولایت و رهبری دور نبود.بعضی ها فقط این روزها چهره انقلابی به خودشان می گیرند،
مجلس فقط این روزها نباید انقلابی باشد بلکه باید در طول این ۴ سال انقلابی بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار