هواشناسی درفک خبر؛

خودنمایی دیماه آغاز میشود! / کاهش 3 تا 5 درجه دمای هوا از جمعه

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 ژانویه 2020 | 10:07 ق.ظ
خودنمایی دیماه آغاز میشود! / کاهش 3 تا 5 درجه دمای هوا از جمعه به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ هواشناسی گیلان با صدور اخطاریه‌ای اعلام کرد: برای روز جمعه بارش باران و وزش باد در برخی مناطق شدید و خیلی شدید، کاهش دما، ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. در ادامه این اخطاریه آمده است که کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای هوا در مناطق جلگه‌ای و ۵ تا ۸ […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ هواشناسی گیلان با صدور اخطاریه‌ای اعلام کرد: برای روز جمعه بارش باران و وزش باد در برخی مناطق شدید و خیلی شدید، کاهش دما، ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این اخطاریه آمده است که کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای هوا در مناطق جلگه‌ای و ۵ تا ۸ درجه‌ای در ارتفاعات گیلان رخ می‌دهد و این وضعیت تا اوایل صبح یکشنبه ادامه خواهد داشت.

هواشناسی گیلان آبگرفتگی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، مه آلود بودن هوا، لغزندگی جاده‌ها و مواج شدن دریا را از نتایج تغییرات آب‌وهوایی در این مدت عنوان کرد.

در اخطاریه تاکید شده است: بخش‌های مختلف کشاورزی نظیر مرغداری‌ها، پرورش دهندگان ماهی، گلخانه‌داران، باغداران و … تمهیدات لازم را بعمل آورند و به رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌های برفگیر و محورهای کوهستانی دارند توصیه می‌شود، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

همچنین هواشناسی گیلان تأکید کرد: از استقرار در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها خودداری شود و بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، فرمانداری ها، شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت‌های آب و برق، راه و شهرسازی، سازمان آتش‌نشانی، فرودگاه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان بنادر و دریانوردی، راهداری، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه و راهور، نیروهای نظامی و انتظامی و… با توجه به اخطاریه صادره، تمهیدات لازم را بعمل آورند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار