امام‌ جمعه رشت؛ در حد توان سعی می‌کنم مشکل مجتمع آدینه را حل کنم

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 6 آوریل 2018 | 12:19 ب.ظ
امام‌ جمعه رشت؛ در حد توان سعی می‌کنم مشکل مجتمع آدینه را حل کنم درفک خبر آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در اولین خطبه نماز‌ جمعه خود در مصلی این شهر گفت: رهبر معظم انقلاب از کسی بی‌جا تعریف نمی‌کند و ببینید چقدر از شما مردم گیلان تعریف کردند و طبق این فرمایشات شما مایه فخر ایران شدید. فلاحتی گفت: گیلانیان‌ […]

درفک خبر

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در اولین خطبه نماز‌ جمعه خود در مصلی این شهر گفت: رهبر معظم انقلاب از کسی بی‌جا تعریف نمی‌کند و ببینید چقدر از شما مردم گیلان تعریف کردند و طبق این فرمایشات شما مایه فخر ایران شدید.

فلاحتی گفت: گیلانیان‌ تاریخ زیبایی داشتند و دارند اما زیباترین دوره تاریخ گیلان در دوران انقلاب است و در این دوران بود که گیلان را متوجه خود کرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه یکی از سفارش ائمه جمعه دعوت مردم به تقوا و پرهیزگاری است، گفت: از همه تشکیلات می‌خواهم هیچ گونه اسمی از بنده نبرید. نه پلاکارد، نه بنر و نه عکس. زیرا این عکس ها یا با پول مردمی است یا دولتی. اگر دولتی است بیت المال است و اگر مردمی است جمع کنید برای کارهای خیر.

وی گفت: بنده متعلق به همه شما مردم به ویژه جوانان و پابرهنگان و … هستم.

فلاحتی با بیان اینکه درست است که ۴۰ سال در قم بودم اما برای این استان هستم‌ و در همین رشت درس خواندم و از غم‌های مردم عزیز گیلان‌ بی‌اطلاع نیستم.

امام جمعه رشت اظهار کرد: بنده تنها نماینده رهبری در استان هستم و هیچ عنوان و لقبی ندارم، وابسته به هیچ گروهی نیستم اما خنثی نیز نیستم و خط بنده خط رهبری است.

فلاحتی متذکر شد: تلاش بنده این است که نه یک گام از رهبری جلوتر بروم و نه یک گام‌ عقب‌تر زیرا پیرو ایشان هستم. اگر پشت رهبری باشیم و در خط ایشان باشیم‌ مسلما موفق خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شهادت امام موسی بن جعفر، گفت: زندگی این‌ امام برای همه ما درس است.

محیط زیست و صنعت گیلان وضعیت مناسبی ندارد

وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان محیط زیست باید به استان گیلان توجه کند،‌ گفت: دریا، کوه، رودخانه و… در استان گیلان‌ وضعیت مناسبی ندارد.

امام جمعه رشت اظهار داشت: با توجه به فعالیت کشاورزان در استان گیلان از مسوولین‌ می‌خواهم شرایط لازم را برای کارهای کشاورزان‌ آماده نمایند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بنده با بسیاری از مراکز هسته‌ای آشنایی دارم، گفت: ما افتخار می‌کنم‌ به جوانانی که در زمینه هسته‌ای برای ما افتخارآفرینی کردند.

امام‌ جمعه رشت با بیان اینکه از اوضاع شرکت‌های گیلان در شهرک‌های صنعتی مطلع هستم، یادآور شد: این را نیز‌ می‌دانم که آنها وضعیت مناسبی ندارند، گیلانی‌ که روزی دروازه اروپا بوده است اما امروزه از نظر صنعتی جایگاه مناسبی ندارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به وضعیت فلسطین، اظهار کرد: امیدوارم روزی را ببنیم که طبق فرمایشات رهبری نماز را در مسجدالقصی بخوانیم.

آیت الله فلاحتی خط قرمز خود را انقلاب، رهبری و خط رهبری دانست و افزود: داشتن سلایق مختلف ایرادی ندارد زیر انقلاب اسلامی اندیشه انبیاء را به ظهور رساند و ما باید این‌ حکومت را با چنگ و دندان حفظ نماییم.

فلاحتی گفت: تمام سرمایه‌گذاری دشمنان برای نابودی نظام ما و شیعه است.

در حد توان سعی می‌کنم مشکل مجتمع آدینه را حل کنم

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان در خصوص مجتمع آدینه و مشکلات پیرامون آن نیز اظهار کرد: در حد توان خودم سعی می‌کنم این‌ مشکل را حل نمایم و مجموعه‌هایی قول همکاری برای رفع این مشکل را دادند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار