تاسیس خانه کشتی در شهرستان رودبار

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 31 مارس 2018 | 22:13 ب.ظ
تاسیس خانه کشتی در شهرستان رودبار ‍ ‍ ‍ تاسیس خانه کشتی در شهرستان رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار ، بمناسبت میلاد مولای متقیان علی (ع) ، سالن ۳۱ خرداد رودبار میزبان برگزاری همایش ورزش زورخانه ای بود . در این همایش با شکوه که با حضور […]

‍ ‍ ‍ تاسیس خانه کشتی در شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار ، بمناسبت میلاد مولای متقیان علی (ع) ، سالن ۳۱ خرداد رودبار میزبان برگزاری همایش ورزش زورخانه ای بود .

در این همایش با شکوه که با حضور علاقه مندان ، ورزشکاران و مسئولین ورزش دوست شهرستان از ساعت ۱۸ شروع شد ، باستانی کاران با نوای مرشد به انجام ورزش زورخانه ای پرداختند .
فاضل بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار در حاشیه این همایش طی صحبت هایی گفت :

پس از اهدای یک تخته تشک کشتی به سالن شهید چمران از طرف دکتر منوچهر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار ، این بار خبر از اهدای یک تخته تشک دیگر جهت استفاده ورزشکارات در سالن ۳۱ خرداد و تاسیس اولین خانه کشتی در شهرستان رودبار را داد .

وی تاسیس خانه کشتی را باعث نگاه حرفه ای تر به این رشته محبوب ورزشی دانست و افزود قطعا این امر باعث پیشرفت چشمگیر کشتی گیران در میادین مختلف خواهد شد .
بازیار در ادامه ضمن تشکر از دکتر جمالی ، سالی پر از موفقیت را برای ورزش شهرستان رودبار در تمامی میادین داخلی و بین المللی ، آرزو کرد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار