تودیع و معارفه؛

مدیرعامل جدید نیروگاه تولید برق لوشان منصوب شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 دسامبر 2019 | 07:09 ق.ظ
مدیرعامل جدید نیروگاه تولید برق لوشان منصوب شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مراسم تکریم مظفر حسینی و معارفه خیرالله شجاعی به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با حضور معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد. عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت برق حرارتی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل نیزوگاه لوشان اظهار داشت: در […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مراسم تکریم مظفر حسینی و معارفه خیرالله شجاعی به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با حضور معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد.
عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت برق حرارتی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل نیزوگاه لوشان اظهار داشت: در تابستان امسال نیروگاه‌های کشور با آمادگی ۹۸ درصد رکوردی جهانی را ثبت کردند.
وی افزود:سعی و تلاش پرسنل نیروگاه‌های کشور که با وجود تنگنای مالی ستودنی است.
پیشاهنگ ضمن تقدیر از زحمات حسینی در دوران تصدی مسوولیت مدیریت نیروگاه لوشان، از خیراله شجاعی بعنوان یکی از افراد برجسته صنعت برق و از نوابغ این صنعت یاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: نیروگاه لوشان از نظر استراتژیک و تولید جایگاه ویژه‌ای در شبکه برق دارد.
معاونت راهبری تولید شرکت برق حرارتی بر استفاده از تکنولوژی‌های موثر بر مصرف بهینه آب و اجرای الگو‌های مناسب مصرفی در نیروگاه‌ها تاکید کرد و گفت: از این طریق میتوانیم خود را به استاندارد‌های جهانی نزدیک کنیم.
وی توجه خاص به سرمایه انسانی را از بسیار حائز اهمیت عنوان‌کرد و تصریح کرد: قانون مداری سرلوحه تمام امور قرار گیرد.
پیشاهنگ خاطرنشان کرد: بخشنامه‌ای صادر شده تا درصورت موجود بودن نمونه داخلی کالاها، نیروگاه‌ها حق خرید مشابه خارجی آن را از هیچ کشور خارجی نداشته باشند.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی در ادامه سخنان خود از مدیران درخواست کرد تا اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به سرمایه‌های انسانی به عنوان با ارزش‌ترین دارایی شرکت‌ها نگاه و با مدیران ارشد استانی و کشوری در تعامل نزدیک باشند.
وی افزود: بحث محیط زیست در نیروگاه‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود تا انرژی پاک در اختیار مردم قرار گیرد.
پیشاهنگ تصریح کرد:باید تلاش گردد تا خروجی‌های اضطراری در نیروگاه‌ها را به زیر یک درصد رسانده شود و با کاهش مصرف داخلی به اقتصاد شرکت‌ها کمک شود.
وی بر قرار گرفتن مبحث افزایش آمادگی تولید در برنامه‌های اصلی نیروگاه‌های کشور تاکید کرد و افزود: تمام موانع در مسیر تولید برق برداشته شود و براساس بیانات مقام معظم رهبری در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیریم و با صرفه جویی در هزینه‌ها جهت کاهش هزینه تولید؛ با برنامه ریزی صحیح بتوانیم انرژی را با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار دهیم.
خیراله شجاعی، مدیرعامل جدید نیروگاه لوشان در این جلسه با اشاره به برنامه‌های خود برای افزایش آمادگی تولید واحد‌ها وتضمین معیشت و آسایش کارکنان، بر ضرورت فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم برای پایش عملکرد پارامتر‌های مهم با هدف شناسایی به موقع کلیه اشکالات برای رفع آن‌ها قبل از بروز حوادث فنی و همچنین مکانیزه شدن کلیه فرآیند‌های جاری در بخش‌های مختلف شرکت را برای افزایش سرعت و دقت کار‌ها و کاهش هزینه‌های جاری را مورد تاکید کرد.
وی برگزاری آموزش‌های کارگاهی برای عملیاتی شدن همزمان آموزش‌های تئوری در نیروگاه و فراهم کردن زمینه جانشین پروری در کلیه واحد‌ها و انتقال تجربیات ارزشمند مدیران و کارکنان با سابقه به سایر کارکنان را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد.
مهرداد علی غلامی؛ مدیرعامل شرکت تولید برق لوشان ضمن تقدیر از خدمات حسینی در طول سه دهه فعالیت در نیروگاه لوشان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شرکت تولید برق لوشان ارائه کرد.

علی فرهور، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی نیز در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید نیروگاه لوشان بر تولید پایدار و و گذر از پیک تابستان باتوجه به توانمندی‌های مدیریتی مدیرعامل جدید تاکید کرد.در پایان مراسم حکم انتصاب مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان به خیرالله شجاعی اهداء شد/منجیل خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار