محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار:

بسیج مستضعفین از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 نوامبر 2019 | 06:22 ق.ظ
بسیج مستضعفین از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است بسم الله الرحمن الرحیم درفک خبر/هفته مبارک بسیج فرصت ذی قیمتی است تا نقش این نهاد مقتدر و مؤثر مردمی را در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ایران، حماسه آفرینی ها و فداکاریها را بازخوانی مجدد نمائیم. بسیج مستضعفین از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب […]

بسم الله الرحمن الرحیم
درفک خبر/هفته مبارک بسیج فرصت ذی قیمتی است تا نقش این نهاد مقتدر و مؤثر مردمی را در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ایران، حماسه آفرینی ها و فداکاریها را بازخوانی مجدد نمائیم.
بسیج مستضعفین از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده است و در این چهار دهه در دستیابی به قله‌های افتخار و عرصه های حماسی و ملی موفق بوده است.
اینجانب با تبریک هفته بسیج به رادمردان، سلحشوران و ولایتمداران بسیجی، بر همه ما فرض است با حفظ این سرمایه گران سنگ تحت هدایتهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران گام های استوارتری را برای اعتلاء روز افزون کشور برداریم.

محمد صالح ضیایی
فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار