رئیس شورای اسلامی رشت خبر داد:

تخصیص 230 میلیارد اعتبار برای مدیریت پسماند گیلان/افتتاح تصفیه‌خانه سراوان تا 2 ماه دیگر

علی رضائی
تاریخ انتشار: جمعه 22 نوامبر 2019 | 10:21 ق.ظ
تخصیص 230 میلیارد اعتبار برای مدیریت پسماند گیلان/افتتاح تصفیه‌خانه سراوان تا 2 ماه دیگر درفک خبر/ رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فعالیت‌های شورا اظهار کرد: در حال حاضر پنج تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به امضا رسیده و به‌زودی اجرایی خواهند شد. اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه اقدامات خوبی در تصفیه‌خانه سراوان رشت شده است، گفت: تا دو ماه دیگر تصفیه‌خانه سراوان رشت را […]

درفک خبر/ رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فعالیت‌های شورا اظهار کرد: در حال حاضر پنج تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به امضا رسیده و به‌زودی اجرایی خواهند شد.
اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه اقدامات خوبی در تصفیه‌خانه سراوان رشت شده است، گفت: تا دو ماه دیگر تصفیه‌خانه سراوان رشت را افتتاح می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی به دلیل مشکلات مالی و تورم با مشکلات زیادی مواجه هستند، بیان کرد: برای ساماندهی رودخانه‌های شهر رشت تفاهم‌نامه‌ای را با قرارگاه سازندگی خاتم نوشتیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت از جمع‌آوری ۳۰ درصد از فاضلاب‌های شهر رشت تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: شیرابه سمی واردشده به منطقه سراوان رشت در روزهای عادی سه لیتر بر ثانیه و در روزهای بارانی ۱۸ لیتر بر ثانیه است.
حاجی پور با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه ساماندهی و احیا گوهر رود و شفارود بیان کرد: با اختراع یک جوان ایرانی کل شیرابه واردشده به رودخانه‌های رشت را وارد حوضچه آرامش می‌کنیم و با مواد نانو این شیرابه به آب تبدیل می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار