وضعیت بهداشت و درمان گیلان، پایین‌تر از سیستان و بلوچستان است!

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 31 اکتبر 2019 | 16:04 ب.ظ
وضعیت بهداشت و درمان گیلان، پایین‌تر از سیستان و بلوچستان است! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پرداخت بیمه‌ای به جهت جبران هزینه درمان جانبازان کشور خبر داد و گفت: یکی از برخوردهای سخت وزارت بهداشت باید ویزیت همزمان دو بیمار در مطب‌ها باشد. علی نوبخت شامگاه امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان گیلان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پرداخت بیمه‌ای به جهت جبران هزینه درمان جانبازان کشور خبر داد و گفت: یکی از برخوردهای سخت وزارت بهداشت باید ویزیت همزمان دو بیمار در مطب‌ها باشد.

علی نوبخت شامگاه امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان با بیان اینکه درگذشته ۵.۶ درصد پول حوزه بهداشت و درمان از تولید ناخالص ملی بوده، اظهار کرد: برای کاهش رنج بیمار‌داری در کشور نیاز است پول بیشتری به بخش درمان تزریق شود.

وی با بیان اینکه گروگان‌گیری اجساد مردم درگذشته، در بیمارستان‌ها بسیار ناخوشایند بود، افزود: پول تخصیص‌یافته از سوی دولت که از سایر بخش‌ها زده‌ شده و برای ارتقای سلامت هزینه می‌شد نیز کار نادرستی بود و مجدداً توسط مجلس اصلاح شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول سلامت و قوانین نوشته‌ شده در حوزه آن گفت: با اعتباری که اکنون مجلس برای وزارت بهداشت تکلیف کرده و هدف‌گذاری شده از ریخت‌وپاش‌های غیرضروری خودداری شده و کفاف بهداشت و درمان را می‌دهد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های کلان بهداشت و درمان در کمیسیون بهداشت ریل‌گذاری شده، تصریح کرد: وزیر سابق بهداشت نتوانست تکلیف مجلس را با برنامه‌ریزی جدید کمیسیون بهداشت اجرایی کند و این تکلیف به وزارت بهداشت سپرده‌شده است.

نوبخت وضع بهداشت و درمان گیلان را پایین‌تر از سیستان و بلوچستان برشمرد و بیان کرد: لازم است دولت به‌ویژه وزارت بهداشت و درمان توجه بیشتری به گیلان کند.

وی با بیان اینکه بخشی از اختیارات نظام پزشکی به کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان‌ها واگذار شده، گفت: یکی از برخوردهای سخت وزارت بهداشت باید ویزیت به هنگام دو بیمار در مطب‌ها باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پرداخت بیمه‌ای به جهت جبران هزینه درمان جانبازان کشور خبر داد و افزود: ۲۵۰ میلیارد ریال از منابع دولتی برای جبران هزینه‌های درمان جانبازان پرداخت‌ شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار