مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

درهفته تربیت بدنی وورزش 4 زمین چمن مصنوعی در گیلان افتتاح می شود

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 اکتبر 2019 | 20:39 ب.ظ
درهفته تربیت بدنی وورزش 4 زمین چمن مصنوعی در گیلان افتتاح می شود همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی وورزش 4 زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر80میلیارد ریال در سطح استان گیلان افتتاح میشود . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه این زمین های ورزشی درشهرستان های آستار ،رشت و آستانه اشرفیه افتتاح خواهد شد […]

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی وورزش 4 زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر80میلیارد ریال در سطح استان گیلان افتتاح میشود .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه این زمین های ورزشی درشهرستان های آستار ،رشت و آستانه اشرفیه افتتاح خواهد شد ،افزود:تمام اعتبارهای هزینه شده برای این 4 پروژه از محل استانی ،ملی و وزارت ورزش بوده که درروزهای هفته تربیت بدنی با حضورمسئولان استانی به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد : هم اکنون۶۴ پروژه نیمه تمام در سطح استان گیلان وجو دارد که برخی ها در حال تکمیل و تعدادی هم با حمایت و رایزنی های نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی بدنبال تخصیص اعتبارشان هستیم .
بخشی تصریح کرد : بدون تردید با راه اندازی این تعداد از پروژه ها هم به سرانه فضاهای ورزشی استان افزوده می شود و هم بستری مناسب برای جذب بیشتر مردم به ورزش فراهم می شود.

پ.ن:

(تلنگری کوچک)

سهم رودبار از هفته تدبیت بدنی و زمین چمن مصنوعی کجاست؟ استادیوم ورزشی رستم آباد وعده افتتاح این ماه اون ماه توسط این مسئول و اون مسئول را تحربه میکند! زمین ورزشی چمن کنار خورگام پس از ده سال تحویل به اداره ورزش هیچ اقدام عملی بجز ساخت اتاقک درقفل بخود ندیده است! چرا تنها روستای نوده خورگام سهم فوتبال گل بزرگ روستایی شهرستان بود و در دیگر نقاط برگزار نشد؟ سایت پاراگلایدرسواری یا ورزشهای هوایی بجای جذب گردشگر و توریست محل جولان افرادی خاص و عامل اختلاف بین چهارمحل و بره سر شده و کسی بفکر حل مشکل پیش آمده نیست؟ حتی درخواست حضور کارشناس زمین گیر شده است! ودر هاله ای از ابهام است!زمان دقیق افتتاح استخر سرپوشیده رودبار را چه کسی میداند؟

بزودی بیشتر خواهیم گفت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار