فلاح، فرمانده سپاه رودبار مطرح کرد:

بسیج و بسیجیان از کار‌های پوپولیستی و صرفا نمایشی و قال و قیل بجای فعل و عمل، متنفرند.

علی رضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 اکتبر 2019 | 09:10 ق.ظ
بسیج و بسیجیان از کار‌های پوپولیستی و صرفا نمایشی و قال و قیل بجای فعل و عمل، متنفرند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه رویکرد بسیج ایجاد و جوشش روحیه مطالبه گری بین مردم است گفت: بسیجیان معتقدند که در حقیقت مردم باید به دانستن حق و حقوق خود واصل شده و مطالبه حق را بدور از هیاهو و تخریب مسؤلان پیگیری کنند. سرهنگ پاسدار جاوید فلاح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه رویکرد بسیج ایجاد و جوشش روحیه مطالبه گری بین مردم است گفت: بسیجیان معتقدند که در حقیقت مردم باید به دانستن حق و حقوق خود واصل شده و مطالبه حق را بدور از هیاهو و تخریب مسؤلان پیگیری کنند.
سرهنگ پاسدار جاوید فلاح اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین کار‌های بسیج؛ متوجه ساختن و تلنگر به مسئولین نسبت کمبود‌ها و مشکلات و حتی اقدامات بر زمین مانده که وظیفه آنهاست می‌باشد.

وی با اشاره به رویکرد انقلابی و جهادی بسیج افزود: بسیج و بسیجیان از کار‌های پوپولیستی و صرفا نمایشی و قال و قیل بجای فعل و عمل، متنفرند.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه رویکرد بسیج ایجاد و جوشش روحیه مطالبه گری بین مردم است گفت: بسیجیان معتقدند که در حقیقت مردم باید به دانستن حق و حقوق خود واصل شده و مطالبه حق را بدور از هیاهو و تخریب مسؤلان پیگیری کنند و همیشه قدردان و ممنون ِمسولان ِخادمِ خود باشند.

فلاح با اشاره تنگنا‌ها و فشار‌های دشمن علیه کشور و نظام اسلامی، تصریح کرد: انتظار می‌رود در این مطالبه گری به حق؛ باید تنگنا‌ها و فشار‌های دشمن در ایجاد کمبود‌ها هم مدنظر قرار بگیرد و از سوی دیگر بایدمراقب بود تا برخی از مسؤلان، کم کاری و ناتوانی و بی تدبیری خود را به مسایل دیگر گره نزنند.

وی با بیان اینکه حضور بسیج و سپاه در روستا‌ها موجب شور و شعف و رغبت مسئولین به روستا‌ها شده افزود: بعد از حضور بسیج وسپاه این روز‌ها در روستا‌ها و محلات باایجاد ایده‌های نو، برخی از مسؤلان میخواهند نشان دهند که از این قافله عقب نیستند و حضورشان در بخش‌ها بیشتر شده است، که این ایجاد جوشش و خروش و حرکت جهادی و انقلابی، از افتخارات سپاه و بسبج است.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه قدردان اقدامات انقلابی وجهادی همه‌ مسؤلان صادق و خدمتگزاریم گفت: برای ما، مهم این است که خدمت به مردم صورت گیرد و امید و امیدواری بیش از پیش در زندگی مردم عزیزمان ساری و جاری شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار