فرماندار رودبار در دیدار و نشست فعالان بخش گردشگری با وی مطرح کرد:

با راه اندازی کلبه های اطلاع رسانی گردشگری، خانه مسافرها و اقامتگاههای بوم گردی ساماندهی می شوند

علی رضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اکتبر 2019 | 14:22 ب.ظ
با راه اندازی کلبه های اطلاع رسانی گردشگری، خانه مسافرها و اقامتگاههای بوم گردی ساماندهی می شوند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست فعالان بخش گردشگری با وی گفت: با راه اندازی کلبه های اطلاع رسانی گردشگری در نقاط مختلف شهرستان، خانه مسافرها و اقامتگاههای بوم گردی ساماندهی می شوند. وی با اشاره به آثار طبیعی ملی این شهرستان گفت:گل سوسن چلچراغ، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست فعالان بخش گردشگری با وی گفت: با راه اندازی کلبه های اطلاع رسانی گردشگری در نقاط مختلف شهرستان، خانه مسافرها و اقامتگاههای بوم گردی ساماندهی می شوند.
وی با اشاره به آثار طبیعی ملی این شهرستان گفت:گل سوسن چلچراغ، یخچال و منطقه درفک و سرو هرزویل همراه با دیگر جاذبه های رودبار باید به صورت ویژه به گردشگران معرفی شود.
ضیایی گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مقوله گردشگری دارد و ما هم در شهرستان رودبار برای همه نقاط، نگاه توسعه و عدالت محور درگردشگری داریم و در راستای معرفی مواریث و مواهب فرهنگی و طبیعی، سایت موزه مارلیک با ۴ میلیارد تومان اعتبار و موزه زیتون و جنگلهای هیرکانی نیز با مساعدت مدیرکل میراث راه اندازی می شود.
وی افزود: شهرستان رودبار با داشتن ۴ اقلیم جزء نوادرکشور است و اکتشافات و بررسیها نشان می دهد بیش از دو هزار سال قبل زیتون در کلورز رستم آباد کشت می شد.
فرماندار گفت: با مساعدت استاندار و دستگاههای ذیربط و متولی مجوز سرمایه گذاری و طرحهای گردشگری با رعایت به کارگیری سازه های فلزی سبک و بنای چوبی برای جزیره منجیل صادر شده است و سرمایه گذاران می توانند طرحهای پیشنهادی خود را ارائه دهند.
وی اظهار داشت: برقراری ارتباط کلیشم به دیلمان و آسفالت محور داماش چلوانسرا و گرزنه چاک به قوشلانه با نگاه عدالت محور و زیرساخت توسعه گردشگری در دست اقدام داریم.
فرماندار با بیان اینکه پارسال ۳۹ میلیون نفر وارد استان گیلان شدند که بیش از ۹۲ درصد از شهرستان رودبار عبور کردند،گفت: باید هدفگذاری کنیم و با فراهم ساختن زیرساختها تلاش کنیم حداقل ۷ درصد از مسافران را جذب کنیم و رودبار را از محل گذر مسافر به توقف مسافر تبدیل کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار