جانبازان سند زنده افتخار ايران زمين هستند

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 سپتامبر 2019 | 15:30 ب.ظ
جانبازان سند زنده افتخار ايران زمين هستند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در دیدار با جانباز سرافراز “نازعلي قلي‌پور” گفت: جانبازان اسطوره‌هاي استقامت در هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ايران زمين هستند. “حميدرضا فيضي” به مناسبت هفته دفاع مقدس به همراه جمعی از مسؤولان انتظامی شهرستان رودبار در دیدار با جانباز سرافراز “نازعلي قلي‌پور”، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در دیدار با جانباز سرافراز “نازعلي قلي‌پور” گفت: جانبازان اسطوره‌هاي استقامت در هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ايران زمين هستند.

“حميدرضا فيضي” به مناسبت هفته دفاع مقدس به همراه جمعی از مسؤولان انتظامی شهرستان رودبار در دیدار با جانباز سرافراز “نازعلي قلي‌پور”، صبر و استقامت خانواده جانبازان را ستودنی دانست.

این مقام انتظامی اعتماد مردم به ناجا و منزلت پليس در جامعه را حاصل زحمات، خدمات، ايثارگري و از جان‌گذشتگي‌هاي جانبازان و شهدا دانست و افزود: مجاهدت‌هاي جانبازان و شهدا هرگز فراموش شدنی نیست.
وی در اين ديدار ضمن تبريک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: جانبازان اسطوره‌هاي استقامت در هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ايران زمين هستند.
گفتنی است جانباز سرافراز “نازعلي قلي‌پور” در سال 1360 در منطقه گيلان غرب استان كرمانشاه بر اثر انفجار خمپاره به درجه جانبازي 55 درصد نائل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار