گزارش تصویری؛

یازدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان رودبار افتتاح شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 سپتامبر 2019 | 08:17 ق.ظ
یازدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان رودبار افتتاح شد اختصاصی درفک خبر؛ صبح امروز  با حضور امام جمعه شهرستان، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی مسئولین و روئسای ادارات، یازدهمین دوره هفته عکس و فیلم انجمن سینما جوانان رودبار افتتاح شد. ‍ این نمایشگاه عکس و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری تاریخی مربوط به سالهای ۱۹۳۴ تاکنون بوده که برای علاقه مندان به نمایش […]

اختصاصی درفک خبر؛ صبح امروز  با حضور امام جمعه شهرستان، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی مسئولین و روئسای ادارات، یازدهمین دوره هفته عکس و فیلم انجمن سینما جوانان رودبار افتتاح شد.

‍ این نمایشگاه عکس و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری تاریخی مربوط به سالهای ۱۹۳۴ تاکنون بوده که برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست انجمن سینمای جوانان رودبار گفت: دراین نمایشگاه عکس، ۲۱ قطعه عکس از ۲۱ عکاس بمدت ۱۰ روز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت همچنین تجهیزات عکاسی و تصویربرداری و پخش اسلاید و فیلم که مربوط به مجتبی صفری از مجموعه داران و عکاسان انجمن سینمای جوانان رودبار می باشد نیز بمدت یکروز برای بازدید عموم دایر می باشد.

جواد حیدری بااشاره به اکران فیلمهای تولیدی دفتر طی سه روز هفته فیلم و عکس و نقد وتحلیل آنها توسط منتقدین سینمایی، افزود: سه ورک شاپ تخصصی عکاسی مستند اجتماعی، تصویر برداری dslr و تفاوت آن با دوربین های تصویربرداری و همچنین خلق شخصیت در فیلمنامه برگزارخواهد شد که ورود برای علا قمندان آزاد و رایگان می باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار