استاندار گیلان در نشست شورای معادن مطرح کرد:

بیشتر از هزار و 700 فرصت شغلی مستقیم در معادن گیلان ایجاد شده است. 

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019 | 12:54 ب.ظ
بیشتر از هزار و 700 فرصت شغلی مستقیم در معادن گیلان ایجاد شده است.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ استاندار گیلان در نشست شورای معادن گفت : بیشتر از هزار و 700 فرصت شغلی مستقیم در معادن گیلان ایجاد شده است. ارسلان زارع با بیان اینکه حفظ طبیعت گیلان وظیفه همه‌ ماست افزود : نگاه ما به طبیعت گیلان در کنار ارزش‌های مادی باید به عنوان سرمایه‌ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ استاندار گیلان در نشست شورای معادن گفت : بیشتر از هزار و 700 فرصت شغلی مستقیم در معادن گیلان ایجاد شده است.
ارسلان زارع با بیان اینکه حفظ طبیعت گیلان وظیفه همه‌ ماست افزود : نگاه ما به طبیعت گیلان در کنار ارزش‌های مادی باید به عنوان سرمایه‌ معنوی، فرهنگی و مدنی باشد و حفظ آن از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی گفت : به رغم وجود 7 درصد ذخائر معدنی دنیا در ایران ، در حال حاضر کمتر از یک و نیم درصد سهم تولید ناخالص ملی را معادن به خود اختصاص داده‌اند و این میزان نشان‌ دهنده وجود ضعف‌هایی در توسعه معادن است که باید برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.
استاندار گیلان با ابراز امید واری به راه‌اندازی شورای معادن استان به عنوان گامی مهم و موثر برای رفع مشکلات این حوزه  اضافه کرد : تدوین برنامه‌های کوتاه مدت ، میان‌ مدت و بلند مدت و عمل به این برنامه ها می‌تواند مشکلات عمده بخش معادن استان را برطرف کند.
ارسلان زارع بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های معادن برای اجرای طرح ‌های عمرانی استان تأکید کرد و گفت : علاوه بر اهمیت موضوع اجرای طرح های عمرانی استان ، باید به اشتغال ساکنان همجوار معادن به ویژه در روستاها توجه شود.
وی به اختصاص یک درصد از فروش معادن برای جبران خسارات ناشی از عملیات معدنی اشاره کرد و افزود : کمیته ‌ای متشکل از سازمان های صمت ، فرمانداری، حفاظت محیط زیست ، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای بررسی میزان خسارات ناشی از معادن در شهرستان‌ها تشکیل می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار