همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان؛

خئه ره مالی، چهارمین فیلم شاهین آبزن در لرستان کلید خورد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 7 سپتامبر 2019 | 15:50 ب.ظ
خئه ره مالی، چهارمین فیلم شاهین آبزن در لرستان کلید خورد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ چهارمین فیلم مستند عاشورایی شاهین آبزن، کارگردان و مستند ساز عاشورایی استان گیلان با نام خئه ره مالی در لرستان کلید خورد. این مستند عاشورایی به مراسم سنتی و آئینی گل مالی روز تاسوعا و عاشورای حسینی مردم و عزاداران حسینی لرستان می پردازد. همچنین در فیلم مستند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ چهارمین فیلم مستند عاشورایی شاهین آبزن، کارگردان و مستند ساز عاشورایی استان گیلان با نام خئه ره مالی در لرستان کلید خورد.

این مستند عاشورایی به مراسم سنتی و آئینی گل مالی روز تاسوعا و عاشورای حسینی مردم و عزاداران حسینی لرستان می پردازد.

همچنین در فیلم مستند خئه ره مالی ارادت مردم خرم آباد به امام حسین( ع) و مراسم آئینی چهل منبران که خاص مردم خرم آباد است به تصویرکشیده خواهد شد.

این فیلم مستند به نویسندگی و کارگردانی شاهین آبزن ساخته خواهد شد و علیرضا شانه چیان به عنوان مدیر تصویر برداری و تدوین گر، تارا مرادی دستیار کارگردان در این پروژه حضور دارند.

در این فیلم علاوه بر مصاحبه با عزاداران حسینی لرستان، نوحه های لری و آئین گل مالی به تصویربرداری خواهد شد.

شاهین آبزن که بالغ بر یک دهه به عنوان محقق، عکاس و مستند ساز عاشورایی سفرهای متعددی به استان های مختلف کشور داشته در پرونده هنری خود برگزاری چندین نمایشگاه عکس عاشورایی و ساخت فیلم های مستند عاشورایی با عنوان : اشک نخل، خدا در فرسنگ های دور، چند قدم مانده به خورشید را دارد .

این کارگردان و مستند ساز رودباری سال گذشته فیلم مستند عاشورایی اشک نخل را در یزد و تفت با مدیریت تصویر برداری علیرضا شانه چیان تولید نمود که خئه ره مالی دومین همکاری مشترک شاهین آبزن و علیرضا شانه چیان می باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار