فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

یک زوج سارق که از اتباع خارجی سرقت می‌کردند؛ به دام پلیس افتادند.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 3 سپتامبر 2019 | 15:27 ب.ظ
یک زوج سارق که از اتباع خارجی سرقت می‌کردند؛ به دام پلیس افتادند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری زوج سارقی که از اتباع خارجی سرقت می‌کردند در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اتباع خارجی در استان گیلان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری زوج سارقی که از اتباع خارجی سرقت می‌کردند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اتباع خارجی در استان گیلان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با پیگیری‌های ماموران خودروی پرایدی که دارای دستور توقیف قضائی در رابطه با کلاهبرداری و ربایش وجه نقد از اتباع عراقی در استان مازندران بود به همراه ۲ سرنشین در قالب خانواده توقیف و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند ولی با مشاهده شواهد و قرائن موجود در نهایت به ۳ فقره سرقت به روش کف زنی در جلوی صرافی‌ها از اتباع عراقی و یک مورد سرقت وجه نقد از مسافر در شهرستان رامسر اعتراف کردند.

سرهنگ فیضی تصریح کرد: با تکمیل پرونده، متهم مرد ۲۴ ساله و زن ۲۲ ساله به مقام قضائی معرفی و با قرار وثیقه ۴۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در خاتمه با بیان عزم جدی پلیس در برخورد با برهم زنندگان امنیت اجتماعی از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار