مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

تاکنون 19 هزار نوآموز گیلان در طرح سنجش شرکت کرده اند

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 سپتامبر 2019 | 06:46 ق.ظ
تاکنون 19 هزار نوآموز گیلان در طرح سنجش شرکت کرده اند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۹ هزار و ۱۶۸ نوآموز بدو ورود به پایه اول و ۳ هزار و ۸۴۸ نفر نوآموز پیش دبستانی تا کنون در این طرح از نظر سلامت سنجش شدند. او با اشاره به سنجش ۳۷ هزار نوآموز گیلانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۹ هزار و ۱۶۸ نوآموز بدو ورود به پایه اول و ۳ هزار و ۸۴۸ نفر نوآموز پیش دبستانی تا کنون در این طرح از نظر سلامت سنجش شدند.

او با اشاره به سنجش ۳۷ هزار نوآموز گیلانی تا پایان شهریور، افزود: در این طرح سلامت بینایی، شنوایی، ضریب هوشی و نمودار رشد ۲۲ هزار کودک بدو ورود به پایه اول و ۱۵ هزار پیش دبستانی سنجش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آغاز طرح سنجش سلامت از اول تیر در استان ،افزود: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان در ۲ مرحله مقدماتی و تخصصی در حال اجراست.

نادر جهان آرای افزود: اگر سلامت نو آموزان در مرحله مقدماتی تأیید شود با دریافت برگه سلامت می‌توانند برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند و اگر مشکوک به بیماری یا نارسایی جسمانی باشند وارد مرحله تخصصی شده و به مراکز پزشکی و درمانی ارجاع داده می‌شوند.

او گفت: تاکنون پرونده هزار و ۷۲۷ نوآموز برای بررسی بیشتر به مراکز درمانی ارجاع داده شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه، ۱۲۸ پایگاه سنجش سلامت و ۱۵ پایگاه سیار در مناطق مختلف استان برای اجرای این طرح فعال هستند، افزود: ۳۰۰ کادر اجرایی اجرای این طرح را برعهده دارند.

نادر جهان آرای در ادامه تصریح کرد: پارسال سلامت ۲۰ هزار و ۷۹۵ نوآموز بدو ورود به پایه اول دبستان و ۱۰ هزار و ۵۶۹ کودک پیش دبستانی سنجش شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار