فلاحتی،نماینده ولی فقیه گیلان، در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مطرح کرد:

از خرافه گرایی پرهیز کنید و بر هیات‌های مذهبی نظارت داشته باشید.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 31 آگوست 2019 | 15:13 ب.ظ
از خرافه گرایی پرهیز کنید و بر هیات‌های مذهبی نظارت داشته باشید. به گزارش خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر: آیت الله فلاحتی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تکثر در هیات‌های مذهبی را بسیار ارزشمند دانست و و گفت: باید سازمان‌های مسئول بر هیات‌های مذهبی نظارت داشته باشند، چون دشمن به دنبال ورود موهومات به زندگی مذهبی جامعه است. وی با تاکید بر […]

به گزارش خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر: آیت الله فلاحتی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تکثر در هیات‌های مذهبی را بسیار ارزشمند دانست و و گفت: باید سازمان‌های مسئول بر هیات‌های مذهبی نظارت داشته باشند، چون دشمن به دنبال ورود موهومات به زندگی مذهبی جامعه است.
وی با تاکید بر نظارت بر هیات‌های مذهبی گیلان افزود: باید شورای عالی هیات‌های مذهبی در استان تشکیل و آیین نامه این شورا تدوین شود.
امام جمعه رشت به تلاش دشمن در ایجاد آشفتگی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی پرتویی از نهضت حسینی است بنابراین نمی‌توانیم در هیات‌های مذهبی از انقلاب سخن نگوییم.
آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه باید مسوولان باید با برگزاری جشنواره‌ها و ورزش‌های بومی نشاط و شادی در جامعه را مدیریت کنند گفت: البته شادی در جامعه، نیازمند مدیریت متولیان فرهنگی است.
وی با ابراز خرسندی از اجرای طرح ناظر یک توسط نیروی انتظامی و با حمایت سپاه در کشور گفت: ما به دنبال انجام وظیفه هستیم و هر کسی که در انجام ماموریت به وظیفه خود عمل کند به موفقیت می‌رسد.
امام جمعه رشت در ادامه خاطرنشان کرد: فساد و منکر تنها بی حجابی و بدحجابی نیست و نباید بعضی از افراد برای خود فضای امنی در بعضی از نهاد‌ها ایجاد کنند.
آیت الله فلاحتی، خواستار برخورد با مفسدان و ایستادگی برابر گلوگاه‌های هنجارشکنان شد و افزود: همه مردم می‌توانند فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند و دستگاه‌های متولی از آن‌ها حمایت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه خواستار ورود عالمانه، عاقلانه، مدبرانه و هوشمندانه صدا و سیما در فریضه امر به معروف و نهی از منکر شد و تصریح کرد: مسائل باید طوری بیان شود که مردم رنجیده خاطر نشوند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ۳۵ درصد از ولنگاران فرهنگی خود خواستار ولنگاری نیستند گفت: اگر آنان بدانند عفاف، متانت و عفت عزت آور است به دنبال آن می‌روند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این نشست از راه اندازی رادیو کربلا رشت خبر داد و افزود: این رادیو همزمان با سومین روز از ماه محرم در میدان شهدای ذهاب رشت راه اندازی می‌شود.
حسن کربلایی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه در هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: این برنامه‌ها از ۱۰ تا ۱۷ شهریورماه در گیلان اجرا می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با اشاره به مطالبه گری مردم در عرصه عفاف و حجاب از رسانه‌ها گفت: معرفی الگو‌های برتر عفاف و حجاب از اولویت‌های صداوسیمای مرکز گیلان است.
محمدباقر باقرزاده به اجرای سیمای عفاف و حجاب در برنامه خانواده اشاره کرد و افزود: در ماه محرم موضوع امر به معروف و نهی از منکر در برنامه بزرگسالان و حتی کودکان در صداوسیمای مرکز گیلان پر رنگ‌تر می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار