سرپرست صندوق بازنشستگی اظهار کرد:

افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۷ میلیون تومان

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 آگوست 2019 | 15:54 ب.ظ
افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۷ میلیون تومان وام ضروری بازنشستگان در دوره جدید از 5 میلیون تومان به 7 میلیون تومان افزایش خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نعمت الله ایزدی گفت: وام ضروری بازنشستگان با بودجه 2 هزار 800 میلیارد تومان به 400 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. وی افزود: طی روزهای گذشته مذاکرات […]

وام ضروری بازنشستگان در دوره جدید از 5 میلیون تومان به 7 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نعمت الله ایزدی گفت: وام ضروری بازنشستگان با بودجه 2 هزار 800 میلیارد تومان به 400 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

وی افزود: طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی با بانک صادرات در ارتباط با پرداخت وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق انجام شده است.

ایزدی درباره تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان گفت: با بیمه تکمیلی تفاهم کرده ایم تا زمان انعقاد قرارداد جدید هیچگونه تاخیر و تعویقی در پذیرش اسناد و مدارک عزیزان تحت پوشش وجود نداشته باشد و همه کارهایی که تاکنون در قالب قرارداد انجام می شده ادامه یابد.

وی گفت قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان هم به زودی و انشالله در همین ماه منعقد می شود و از این حیث هیچ گونه نگرانی و مشکلی وجود نخواهد داشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار