واکنش جواد خیابانی به شایعات اخیر:

تا آخرین نفس و آخرین کلام فقط برای سرزمین خود و سازمان خودم تلاش خواهم کرد

علی رضائی
تاریخ انتشار: شنبه 24 آگوست 2019 | 08:49 ق.ظ
تا آخرین نفس و آخرین کلام فقط برای سرزمین خود و سازمان خودم تلاش خواهم کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ این مجری و گزارشگر نوشت: با سلام به ملت بزرگ و فهیم ایران که راستگویی و راست پنداری را از بزرگان سرزمین و آیینشان آموخته اند . بنده جواد خیابانی فرزند این سرزمین هستم و تا آخرین نفس و آخرین کلام فقط برای سرزمین خود و سازمان خودم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ این مجری و گزارشگر نوشت:

با سلام به ملت بزرگ و فهیم ایران که راستگویی و راست پنداری را از بزرگان سرزمین و آیینشان آموخته اند . بنده جواد خیابانی فرزند این سرزمین هستم و تا آخرین نفس و آخرین کلام فقط برای سرزمین خود و سازمان خودم تلاش خواهم کرد و افتخار من این است که در کشورم و برای شادی هموطنانم کار کرده ام و خواهم کرد .

لذا خبر منتشره مبنی بر گویش در شبکه های خارجی به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد و نخواهد داشت و من افتخارم این است که کوچه های شهر و سرزمینم را جارو بزنم اما برای شبکه ای جز سازمان و شبکه خودم هیچ کاری نکنم.

کما اینکه با افتخار گزارشگر مسابقه افتتاحیه لیگ برتر کشورم بودم و در کنار مردم پاک طینت سرزمینم در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و اگر همچنان عمری باقی باشد باز هم با توکل به خداوند متعال حضور خواهم داشت .

بقای ملت ایران و سربلندی کشور ایران آرزوی همیشگی من است .

 

یک نفر از همین مردم .

جواد خیابانی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار