فرمانداررودبا:

واقعیت ها را باکشاورزان در میان بگذاریم

رحمانی پور
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 ژانویه 2018 | 09:07 ق.ظ
واقعیت ها را باکشاورزان در میان بگذاریم با گفتمان آرام واقعیت ها را در مورد کم آبی در ایام فصل کشاورزی جدید به مردم بگوییم اختصاصی درفک خبر؛با گفتمان ارام واقیعت ها را در مورد کم ابی در ایام فصل کشاورزی جدید به مردم بگوییم. اسماعیل میرغضنفری در نشست حفاظت از منابع اب شهرستان اظهار کرد:اب،به عنوان الفبای ابادانی است که هنوز […]

با گفتمان آرام واقعیت ها را در مورد کم آبی در ایام فصل کشاورزی جدید به مردم بگوییم

اختصاصی درفک خبر؛با گفتمان ارام واقیعت ها را در مورد کم ابی در ایام فصل کشاورزی جدید به مردم بگوییم.
اسماعیل میرغضنفری در نشست حفاظت از منابع اب شهرستان اظهار کرد:اب،به عنوان الفبای ابادانی است که هنوز در سطح شهرستان خودنمایی می کند،وشهرستان با توجه به محرومیت هایی که در دیگر عرصه ها دارد ولی از منابع ابی خوبی برخوردار است.
وی بابیان اینکه می توان با وجود کم ابی برای فصل زراعی جدید ان را مدیریت کرد افزود:زمانی که اب محدود است می توان با لایه روبی نهرها ورودخانه ها از تلف شدن اب جلوگیری کرد،ودر همین راستا دستگاههای متولی می توانند جهت لایه روبی ازظرفیت شوراها ودهیاران و مردم استفاده کنند.
فرماندار رودبار تصریح کرد:ما یکسری چاه های ابی در سطح مناطق کشاورزی شهرستان داریم که بعضی از انها مجوز دارند، ولی اب ندارند وبعضی از انها که حتی اب هم دارند، مجوز ندارند واز دستگاههای متولی می خواهم که وضیعیت انها را تعیین تکلیف کنند این چاه ها در مواقع کم ابی کمک خوبی جهت کمبود بحران اب برای کشاورزی باشند.
میرغضنفری بابیان اینکه در زمان بحران باید تصمیمات هم مدیریت شود گفت:در زمان بحران،مخصوصا کم ابی چه دستگاههای متولی چه غیر متولی نباید بی تفاوت باشند،و باید هر امکاناتی که دراند در مواقع بحران برای مشکل مردم به کار بگیرند وبا مردم همراه باشند.
وی تاکید کرد:ما می خواهیم منابع کم ابی را مدیریت کنیم پس چه خوب است که از همین امروز مردم را به عرصه همکاری بیاوریم وانهار را از اوضاع ذخیره ومنابع اب موجود برای کشاورزی خود اگاه کنیم.
✍علیرضا رحمانی پور

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار