مدیر کمیته امداد استان گیلان:

حدود ۱۰میلیون تومان به زوجین تحت پوشش کمیته امداد اهدء می شود

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 5 آگوست 2019 | 21:53 ب.ظ
حدود ۱۰میلیون تومان به زوجین تحت پوشش کمیته امداد اهدء می شود مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست امسال هزار و ۱۰۰ زوج تحت حمایت این نهاد ازدواج کرده اند، گفت: به ۱۶۵ زوج مناطق محروم نیز کمک هزینه ازدواج پرداخت شد. درفک خبر/ عباس اهرابی در مراسم جشن ازدواج ۱۸ زوج تحت حمایت کمیته امداد گیلان که در شهرستان ماسال […]

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست امسال هزار و ۱۰۰ زوج تحت حمایت این نهاد ازدواج کرده اند، گفت: به ۱۶۵ زوج مناطق محروم نیز کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

درفک خبر/ عباس اهرابی در مراسم جشن ازدواج ۱۸ زوج تحت حمایت کمیته امداد گیلان که در شهرستان ماسال برگزار شد ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با تأکید بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای انجام ازدواج آسان جوانان، اظهار کرد: این موضوع یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی با اشاره به اینکه طرح «کوثر» یکی از طرح‌های موفق این نهاد است، افزود: این طرح با تأسی از سیره زندگی اهل‌بیت (ع) و با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت با کمک خیران اجرا می‌شود.
اهرابی در ادامه داشتن شغل و مسکن مناسب را یکی از دلایل عدم ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: جوانان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به دلیل مشکلات مالی و یا نداشتن شرایط مناسب برای زندگی نمی توانند ازدواج کنند که باید حمایت‌های لازم در این زمینه انجام شود.
وی با بیان اینکه رد چهارماهه نخست امسال هزار و ۱۰۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد گیلان به خانه بخت رفته‌اند، تصریح کرد: هزینه ازدواج و تهیه لوازم زندگی این زوج‌ها توسط خیران  تأمین شده است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به جوانان تحت حمایت مناطق محروم، بیان کرد: ۱۶۵ نوعروس و داماد در مناطق محروم کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج دریافت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه سرانه کمک‌هزینه خرید جهیزیه برای هریک از نوعروسان تحت حمایت را پنج میلیون تومان در مناطق عادی و ۶ میلیون تومان است، افزود: سه میلیون تومان نیز به عنوان هدیه ازدواج پسران تحت حمایت پرداخت می شود.
اهرابی به نقش خیران در کمک به ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: خیران با مشارکت هر چه بیشتر می‌توانند یاریگر کمیته امداد در ایجاد زمینه لازم برای ازدواج آسان باشند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به زوج‌های جوان قبل از عقد و ازدواج را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و افزود: مشاوره شامل آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار