ضیایی فرماندار رودبار در جلسه شورای ادای بخش عمارلو مطرح کرد:

مشکلات شهرستان رودبار بر اساس اولویت بندی و در قالب برنامه در حال حل شدن است

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 جولای 2019 | 06:12 ق.ظ
مشکلات شهرستان رودبار بر اساس اولویت بندی و در قالب برنامه در حال حل شدن است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه شورای ادای بخش عمارلو گفت: با تدابیر اتخاذ شده مشکلات شهرستان رودبار بر اساس اولویت بندی و در قالب برنامه در حال حل شدن است. وی افزود: پراکندگی، وسعت و صعب العبور بودن بخشهای مختلف شهرستان رودبار مانع مهمی برای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جلسه شورای ادای بخش عمارلو گفت: با تدابیر اتخاذ شده مشکلات شهرستان رودبار بر اساس اولویت بندی و در قالب برنامه در حال حل شدن است.
وی افزود: پراکندگی، وسعت و صعب العبور بودن بخشهای مختلف شهرستان رودبار مانع مهمی برای اجرای پروژه های عام المنفعه و خدمات عمومی است.
ضیایی افزود: برخی عقب ماندگی ها را قبول داریم ولی وجود مشکلات دلیل بر عدم مدیریت و کار نکردن نیست بلکه بر اساس وضع موجود همه تلاش می کنند.
فرماندار گفت: مشکلات بخش عمارلو را همانند دیگر بخش ها بررسی واحصاء کرده ایم و در بازید میدانی نیز با دقت، تصمیم گیری بیشتر در این خصوص صورت گرفت.
وی یادآور شد: در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و در این شرایط به وحدت و همدلی و همراهی نیاز داریم ما مدیون امام و شهداء هستیم وظیفه خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنها را داریم.
فرماندار گفت: شعاری عمل نمی کنیم کارهایی که قابلیت اجرا دارند را اعلام و انجام می دهیم و در این راه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم تلاش مضاعف دارد و پیگیر حل مشکلات است.
ضیایی خاطر نشان کرد:گازرسانی به روستاهای شهرستان رودبار که بخش عمارلو را نیز شامل می گردد از 26 درصد به 92 درصد رسیده است که ستودنی است، بوم گردی و گردشگری عمارلو نیز باید تقویت گردد و حل آب شرب و کشاورزی هم مهم است.
فرماندار همچنین گفت: اعتبارات عمرانی بخش عمارلو را امسال تقویت کرده ایم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تا پایان سال شهرستان رودبار سبز اعلام می شود و روستاهای دور دست که بر اساس مصوبه شصت میلیون ریال برای هر انشعاب مجلس شورای اسلامی قابلیت گازرسانی نداشت با افزایش این رقم به صد و بیست میلیون ریال تلاش می کنیم که تحت پوشش قرار گیرد.
منوچهر جمالی یادآور شد: به اندازه کافی در سطح شهرستان رودبار در بخشهای مختلف در سالهای اخیر کار شده است ولی به اندازه نیاز مردم کار نشده است.
وی گفت: به اندازه یک سوم اعتبارات کل شهرستان از رئیس سازمان آب و فاضلاب کشور اعتبار برای آب رسانی به شهرها و روستاها اخذ کرده ایم.
جمالی همچنین گفت: برای اورژانس و مرکز بهداشت جیرنده موافقت اختصاص شش نیرو از وزارت بهداشت اخذ شده است.
در این نشست همچنین جمعی از روسای ادارات شهرستان رودبار به خدمات انجام شده، برنامه های پیش رو و کارهای در دست اقدام پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار