بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کلید خورد

علی رضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 جولای 2019 | 16:20 ب.ظ
بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کلید خورد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ المپیاد علمی در هر رشته حدود سه نفر حائز مدال های طلا، نقره و برنز می شوند و نتایج نهایی این آزمون اواسط شهریورماه اعلام و نفرات برگزیده با دریافت مدال های طلا، نقره و برنز در پاییز امسال تجلیل خواهند شد. کارت ورود به جلسه بیست و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ المپیاد علمی در هر رشته حدود سه نفر حائز مدال های طلا، نقره و برنز می شوند و نتایج نهایی این آزمون اواسط شهریورماه اعلام و نفرات برگزیده با دریافت مدال های طلا، نقره و برنز در پاییز امسال تجلیل خواهند شد.

کارت ورود به جلسه بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.ir توزیع می‌شود.

منتخبان بیست و چهارمین المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز علمی دانشجویی کشور که تعداد آنها به هزار و ۲۴۹ می رسد، روزهای سوم و چهارم مردادماه امسال در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی به رقابت می‌پردازند.
کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

اسکان
فرایند اسکان این دانشجویان از دوم مردادماه آغاز می‌شود و تخلیه خوابگاه‌ها پنجم مردادماه اعلام شده است.
این شرایط صرفاً برای راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد امسال است و امکان پذیرایی و اسکان همراهان این دانشجویان وجود ندارد.

مدارک مورد نیاز
بر اساس اعلام مرکز المپیادهای علمی دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور، شرکت کنندگان باید کارت ملی، کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه آزمون‌های المپیاد خود را به همراه داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار