رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

از بهره برداران خلع ید و معادن غیر فعال گیلان به مزایده گذاشته می‌ شود

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 16 جولای 2019 | 13:03 ب.ظ
از بهره برداران خلع ید و معادن غیر فعال گیلان به مزایده گذاشته می‌ شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان امروز گفت : برای احیاء و بازنگری در شیوه فعالیت معادن غیر فعال گیلان از بهره برداران خلع ید و معادن به مزایده گذاشته می‌ شود. فرهاد دلق ‌پوش افزود : در این راستا از ابتدای امسال تاکنون 3 معدن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان امروز گفت : برای احیاء و بازنگری در شیوه فعالیت معادن غیر فعال گیلان از بهره برداران خلع ید و معادن به مزایده گذاشته می‌ شود.
فرهاد دلق ‌پوش افزود : در این راستا از ابتدای امسال تاکنون 3 معدن غیر فعال گیلان به مزایده گذاشته شد که بعد از طی مراحل اداری و قانونی فعال خواهد شد.
وی مشکلات  حقوقی ، فنی و کمبود نقدینگی را علت اصلی غیر فعال بودن برخی از معادن گیلان اعلام کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به وجود 106 معدن در گیلان گفت : 40 معدن ز این معادن فعال و 60 معدن غیرفعال است.
فرهاد دلق ‌پوش تصریح کرد : برای ورود معادن غیرفعال به چرخه تولید و تأمین نیازهای استان راهکارها و برنامه‌‌های مشخصی تدوین و طراحی شده است.
وی اعلام کرد : برای اجرای طرح های عمرانی ، صنایع معدنی، واحدهای دانه‌بندی گیلان سالانه به حدود بیش از 20 میلیون تن مواد معدنی نیاز دارد که فقط حدود 11 میلیون تن از آن  در استان تامین می شود و بقیه از استان های دیگر وارد می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار