امجدی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد

با بازنشستگی 1900 فرهنگی، 231 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی و ۷۴ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان، مهرماه امسال وارد کلاس های درس می شوند.

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 13 جولای 2019 | 14:36 ب.ظ
با بازنشستگی 1900 فرهنگی، 231 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی و ۷۴ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان، مهرماه امسال وارد کلاس های درس می شوند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلانمعاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به بازنشسته شدن ۱۹۴۵ همکار فرهنگی در سال تحصیلی آینده راهکارهای مختلفی برای جبران کمبود نیروهای آموزشی پیش بینی شده است. محمد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلانمعاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به بازنشسته شدن ۱۹۴۵ همکار فرهنگی در سال تحصیلی آینده راهکارهای مختلفی برای جبران کمبود نیروهای آموزشی پیش بینی شده است.

محمد امجدی با اعلام این خبر و بیان اقدامات آموزش و پرورش استان اظهار داشت: طراحی ساز و کارهای لازم، تشکیل جلسات قطبی با روسای کار گروههای سازماندهی مناطق، ارسال وضعیت ساماندهی به مناطق مختلف و تشکیل جلسات عقد قرارداد ساماندهی از مهم ترین اقدامات در جهت ساماندهی نیروی انسانی بوده است.

وی با برشمردن برخی راهکارهای در نظر گرفته شده برای جبران کمبود نیروی انسانی خاطرنشان کرد: مدیریت منابع انسانی در گروههای غیرمعلم، اختصاص ۳۵ هزار ساعت غیرموظف به نیروهای رسمی شاغل و بازنشسته و همچنین مدیریت کلاس های کم جمعیت از مهم ترین این راهکارها به شما می آید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی با اشاره به ورود نیروهای جدید در سال تحصیلی آینده گفت: ۲۳۱ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی و ۷۴ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان، مهرماه امسال وارد کلاس های درس می شوند.

امجدی در پایان گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر شامل: ۱۷ هزار و ۲۶۰ نفر معلم، ۴ هزار و ۷۹۱ نفر در گروه مدیریت آموزشگاهی، هزار و ۱۳۱ نفر در بخش کیفیت بخشی و ۳ هزار و ۶۹۳ نفر در بخش اداری و پشتیبانی آموزش و پرورش استان به فعالیت مشغولند.

در استان گیلان ۳۹۲ هزار دانش آموز درس می خوانند.دیارمیرزا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار