انتقاد تند امام جمعه رودبار، از شرایط معیشتی مردم در آئین خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان:

مسئولین می دانند یخچال خالی یعنی چه؟ دنبال خانه گشتن برای مستاجر یعنی چه؟!

علی رضائی
تاریخ انتشار: جمعه 12 جولای 2019 | 12:59 ب.ظ
مسئولین می دانند یخچال خالی یعنی چه؟ دنبال خانه گشتن برای مستاجر یعنی چه؟! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: وقتی از تریبون نماز جمعه مشکلات و تنگناهای مردم بیان می شود انتظار داریم مشکلات حل شود. وی ادامه داد: اگر من امام جمعه حرف می […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: وقتی از تریبون نماز جمعه مشکلات و تنگناهای مردم بیان می شود انتظار داریم مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: اگر من امام جمعه حرف می زنم ناراحت نشوید، ادبیاتان را درست کنید به مسئولی که پیگیر مشکلات مردم است هجمه نبرید و تهدیدش نکنید

خطیب جمعه رودبار با گلایه از اینکه برخی نگاه طاغوتی دارند، گفت: برخی می گویند من در راس هستم همه باید برای من سجده کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه مسئولینی که با رای مردم انتخاب شده اند باید از حقوق مردم دفاع کنند، بیان داشت: مگر مردم به رای ندادند؟ چرا مراقب نیستید تا حقوق مردم شهرستان با اجرای پروژه ملی نابود نشود.

وی با بیان اینکه نگذاریم زلزله ای دیگر در رودبار بیاید، تصریح کرد: زیر ساخت های شهر را نابود نکنید و اسب تان را بتازانید و میدان را خراب کنید بعد بگوییم حاجی حاجی مکه.

وی با تاکید بر اینکه نماینده، فرماندار شورا و شهردار باید نسبت به حقوق مردم حساس باشند از دستگاه قضا رئیس و دادستان شهرستان رودبار خواست تا مراقب حقوق مردم باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی، اظهار کرد: مسئولین به تامین و رفاه اجتماعی مردم توجه کنند.

وی با بیان اینکه، گرانی های افسار گسیخته سوزش از استخوان مردم گذشته است، گفت: مسئولین می دانند یخچال خالی یعنی چه؟ دنبال خانه گشتن برای مستاجر یعنی چه؟
بازار را رها کردیم و قیمت اجناس چند برابر شده است.

خطیب جمعه رودبار با گلایه از مسیولین که چرا مملکت را رها کردید؟ بیان داشت: خیلی از مسئولین با حمایت از مفسدین اقتصادی در گرانی ها سهیمند.

وی ادامه داد: یک سریال تلویزیونی در یک ماه گذشته داد همه را در آورد تا مردم بفهمند چرا آقایان در راس سپاه را می زدند.

حجت الاسلام سیدمحمدی، هجمه به سپاه به این خاطر بود که سپاه روی گلوی شان پا گذاشته بود خواهرزاده و منصوبین آقایان را گرفته بود.زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار