فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار-منجیل در شهر رودبار گفت:

احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده است و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم.

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 جولای 2019 | 10:36 ق.ظ
احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده است و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم. درفک خبر/محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار-منجیل در شهر رودبار گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم خسارتهای احداث آزاد راه در رودبار قول داده اند. وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور مسیر برگشت […]

درفک خبر/محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار-منجیل در شهر رودبار گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم خسارتهای احداث آزاد راه در رودبار قول داده اند.
وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده است و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم.
فرماندار افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل و مسئولان و مدیریت شهری رودبار هم شرکت داشتند وعده ترمیم خسارتهای وارده به شهر را با پیش بینی اعتبار داده است.
امام جمعه رودبار هم در این نشست گفت:برای اجرای پروژه های ملی ما کمک می کنیم و انتظار داریم مسئولان ملی هم خود را جای مسئولان شهرستان رودبارگذاشته کمک نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی با بیان اینکه خدمت را برای مردم و در جهت رضایت آنان انجام دهیم گفت: مسئولان استان گیلان به شهرستان رودبار نگاه توسعه ای داشته باشند و پروژه های ملی به گونه ای در این شهرستان اجرا گردد که کمترین خسارت متوجه رودبار گردد.
وی یادآور شد: همه ما در مسیر اعتلای کشور و نظام حرکت می کنیم.
مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان هم با بیان اینکه پیگیری مشکلات و دغدغه ها وظیفه ما است تاکید کرد: پیمان کاران نباید مدیریت شهری را زیر سوال ببرند و باید با آنان هماهنگ باشند.
ساحره میرسیدی افزود: خسارتهای وارده به ابنیه، راه، چاه و تاسیسات که در پی احداث آزادراه و راه آهن رشت-قزوین به شهر رودبار وارد شده است را شهرداری احصاء و اعلام نماید.
وی گفت: از هم اکنون طراحی مربوط به عبور باقیمانده آزدراه از داخل شهر رودباردر مسیر شمال به جنوب صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی گردد
میرسیدی یادآور شد: تقدم و تأخر اجرا، بعضی از اقدامات را ممکن است تحت تاثیر قرار دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار