فرماندار رودبار در نشست بررسی وضعیت آب شرب این شهرستان مطرح کرد:

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به سد دیورش اختصاص یافته است

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 2 جولای 2019 | 08:09 ق.ظ
۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به سد دیورش اختصاص یافته است درفک خبر/محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست بررسی وضعیت آب شرب این شهرستان با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت؛ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد دیورش اختصاص یافته است. وی افزود؛ رودبار به عنوان بزرگترین شهرستان استان گیلان هنوز در بحث آب و فاضلاب شهری دچار مشکل کمبود آب است […]

درفک خبر/محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست بررسی وضعیت آب شرب این شهرستان با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت؛ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد دیورش اختصاص یافته است.
وی افزود؛ رودبار به عنوان بزرگترین شهرستان استان گیلان هنوز در بحث آب و فاضلاب شهری دچار مشکل کمبود آب است و خط انتقال آب منجیل هنوز به اتمام نرسیده و ۱۸۰۰ متر از این پروژه باقی مانده است.
فرماندار گفت؛ در بعضی نقاط شهرستان مثل شهر توتکابن نیاز به چاه ذخیره داریم و تصمیماتی که در سال ۶۹ و در وضعیت اضطرار گرفته شده منجر به این شده که سیستم آبرسانی فرسوده شده و هدر رفت آب زیادی در شهرستان داریم.
وی گفت: در شهر لوشان و جیرنده هم مردم با مشکل آب شرب مواجه هستند
بخشی از مشکلات حوزه آب با نگاه مدیریتی قابل حل است.
وی گفت: دولت ۵۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب ۵ شهر اصلی و سد دیورش اختصاص داده که این امر در سالهای آتی عملیاتی خواهد شد و در کمیته برنامه ریزی شهرستان حتما منابع مالی برای آبرسانی شهری اختصاص خواهد یافت.
فرماندار افزود: مردم عزیز الگوی مصرف آب و فرهنگ بهینه آب را رعایت کنند و از باغداران عزیز در خواست داریم که در بحث آبرسانی به باغات، از آب شرب استفاده نکنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار