ضیایی؛ فرماندار رودبار خبر داد:

شورای عشایر در رودبار تشکیل خواهد شد.

f.ah
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 ژوئن 2019 | 15:06 ب.ظ
شورای عشایر در رودبار تشکیل خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی رودبار با اشاره به وجود عشایر و دامداران کوچنده زیاد در این شهرستان از تشکیل شورای عشایر در این شهرستان خبر داد. وی افزود: رودبار بیست درصد خاک استان و رتبه نخست مراتع را دارد و دامداران کوچنده زیادی هم در مناطق مختلف این شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی رودبار با اشاره به وجود عشایر و دامداران کوچنده زیاد در این شهرستان از تشکیل شورای عشایر در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: رودبار بیست درصد خاک استان و رتبه نخست مراتع را دارد و دامداران کوچنده زیادی هم در مناطق مختلف این شهرستان وجود دارند که از امور عشایری استان انتظار داریم کمکهای خود را به رودبار ویژه نماید.
ضیایی تاکید کرد: در تشکیل شورای عشایری دیگاهها و نظرات بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی هم مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به نقش مؤثر عشایر و دامداران در تولید تصریح کرد: در تسهیل سازی امور مربوط به عشایر اهتمام داشته باشیم و در مراتع و اسکان دامداران نگاه مهربان داشته باشیم.
فرماندار افزود: به مراجعان و دامداران و درخواستهای آنان منابع طبیعی با رعایت الزامات قانونی همکاری وکمک شود.
نماینده رودبار هم در این جلسه گفت: بخشهای مرکزی، رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام رودبار شاخص های عشایری را دارد
منوچهر جمالی افزود: شهرستان رودبار همکاریهای لازم را جهت تشکیل شورای عشایری خواهد داشت وکار مبارکی است که می تواند مشکلات مربوط به دامداران کوچنده در خصوص نهاده ها، تمهیدات، آبشخور و موارد متعدد مساعدت نماید.
مدیر امور عشایری گیلان هم گفت: تا دو ماه آینده مطالعات مربوط به امور عشایری رودبار انجام می شود
هادی زاده افزود: اگر چه اعتبارات امور عشایری گیلان به دلیل پائین بودن شاخص ها کم است ولی برای امور مربوط به عشایر رودبار اعتبار اختصاص داده و کمک می کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار