پزشکی قانونی خبر داد؛

مرگ تازه عروس هنگام رنگ کردن مو در آرایشگاه!

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 ژوئن 2019 | 11:54 ق.ظ
مرگ تازه عروس هنگام رنگ کردن مو در آرایشگاه! داماد با شنیدن خبر مرگ همسرش سکته کرد! به گزارش درفک خبر؛تازه عروس 32 ساله برای شرکت در مراسم عروسی خواهر شوهرش تصمیم گرفت رنگ موهایش را تغییر دهد و به یکی از آرایشگاه‌های شمال تهران رفت. آرایشگر موهای زن را دکلره کرد و او را زیر سشوار برقی نشاند. دو ساعت و نیم گذشت […]

داماد با شنیدن خبر مرگ همسرش سکته کرد!

به گزارش درفک خبر؛تازه عروس 32 ساله برای شرکت در مراسم عروسی خواهر شوهرش تصمیم گرفت رنگ موهایش را تغییر دهد و به یکی از آرایشگاه‌های شمال تهران رفت.

آرایشگر موهای زن را دکلره کرد و او را زیر سشوار برقی نشاند. دو ساعت و نیم گذشت در حالی که مواد دکلره روی سرش بود احساس خارش و سوزش اذیتش می‌کرد، هر بار اعتراض می‌کرد؛ در جواب می‌شنید نگران نباش هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. اما ناگهان مهناز احساس سردرد و سوزش شدیدی کرد و فریادی کشید و از هوش رفت.

زن آرایشگر که ترسیده بود بلافاصله کلاه برقی را از سر تازه عروس جدا کرد و برای به هوش آوردن وی پارچ آب سرد را روی صورت و موهایی که مواد شیمیایی روی آن قرار داشت ریخت.

اما وضعیت مهناز بهتر نشد و در نهایت او را به بیمارستان منتقل کردند. تلاش کادر درمان برای نجات تازه عروس ادامه یافت اما ساعاتی بعد وی تسلیم مرگ شد.

پزشکی قانونی، علت مرگ زن جوان را پارگی مویرگی اعلام کرد. شوهر مهناز هم با شنیدن خبر مرگ همسرش سکته کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار